عزيزمي عزيزمي .

عزيزمي

نقش تركيب نوشيدني قهوه با آب ليمو در لاغري با قهوه و ليمو

نقش تركيب نوشيدني قهوه با آب ليمو در لاغري با قهوه و ليمو

تركيب نوشيدني قهوه با آب ليمو به طور چشمگيري روند چربي سوزي را تسريع مي كند. علاوه بر اين، هر يك از اين مواد داراي خواص درماني بالايي هستند.به طوري كه تركيب اين دو ماده علاوه بر طعم فوق العاده، براي درمان و پيشگيري از بيماري هاي پوستي، سردرد، ميگرن و …  كاربرد دارد. در ادامه براي  بررسي مقاله نكاتي در مورد لاغري با قهوه و ليمو را بدانيم .

https://llk.dk/1xpzxb

بر اساس مطالعه توسط محققان آلماني ، افزودن ليمو به نوشيدني قهوه خواص آن را دو چندان مي كند. قهوه سرشار از كافئين است و ليمو حاوي ويتامين C است، بنابراين سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند.

 

اما نوشيدني هاي همراه با قهوه و ليمو مانند ساير نوشيدني ها تنها زماني تاثير مثبت بر سلامت بدن دارند كه به ميزان متعادل مصرف شوند.

https://m-i-m.ir/

معايب چاقي

درمورد حقايق  لاغري با قهوه و ليمو بايد نكاتي در مورد مضرات چاقي بدانيم . چاقي باعث ايجادبيماري هايي مي شود.   از جمله اين بيماري ها مي توان به ديابت نوع 2، فشار خون بالا و بيماري هاي مختلف قلبي و عروقي اشاره كرد. از طرفي چاقي به خصوص چاقي مفرط باعث مي شود كه فرد در انجام فعاليت هاي بدني روزانه با مشكلات زيادي مواجه شود و نتواند انعطاف لازم را در انجام كار خود داشته باشد.

علاوه بر اين موارد، چاقي از نظر رواني نيز فرد را تحت تاثير قرار مي دهد. زماني كه فرد نتواند در مجالس مختلف ظاهري درخشان داشته باشد، اين امر منجر به كاهش قابل توجه عزت نفس او و در نتيجه افسردگي فرد مي شود.

همه اين موارد باعث شده است كه مردم تلاش كنند تا به فرم خود برگردند. بسياري از افراد سعي مي كنند با رژيم هاي غذايي و ورزش هاي مختلف به وزن ايده آل خود برگردند.

 

اگر اضافه وزن داريد و مي خواهيد با نوشيدن يك نوشيدني دلپذير به هدف خود برسيد، ما را تا پايان اين مقاله همراهي كنيد. وهمچنين مي توانيد مقاله رژيم غذايي فستينگ رو جهت كاهش وزن مطالعه بفرماييد.

 

قهوه نوشيدني لاغري است

قهوه را مي‌توان يكي از محبوب‌ترين نوشيدني‌ها در جهان دانست. به دليل خواص بي نظير قهوه، بسياري از افراد اين نوشيدني را در تمام وعده هاي غذايي روزانه خود قرار مي دهند. شروع يك روز دلپذير با يك فنجان قهوه در صبح بسيار زيباتر مي شود.

همچنين بسياري از ورزشكاران قبل از شروع تمرين يك فنجان قهوه مي نوشند.

 

آمارهاي گرفته شده از آمريكايي ها نشان مي دهد كه بيش از 75 درصد از مردم اين كشور صبح خود را با يك فنجان قهوه شروع مي كنند و اين نوشيدني سالم را بارها در طول روز مصرف مي كنند.قهوه را مي توان به عنوان نوشيدني اي تعريف كرد كه از آسياب كردن دانه هاي قهوه به دست مي آيد. دانه هاي قهوه بو داده حاوي مقدار قابل توجهي كافئين، ترپن ها و مواد فنلي هستند كه در واقع آنتي اكسيدان هستند.

مانند هر فنجان قهوه، به جرات مي توان گفت كه كالري ندارد. قهوه هيچ انرژي به انسان منتقل نمي كند. از طرفي طعم مطبوع قهوه و عطر خوب آن حس خوشايندي را براي افراد ايجاد مي كند. قهوه كافئين زيادي دارد. كافئين محركي است كه احساس خستگي و بي حالي را از بدن دفع مي كند.

 

https://www.mapleprimes.com/users/KurtisMclea2

https://cope4u.org/forums/users/KurtisMclea2/

https://onlyfans.com/u393866039

https://app.zintro.com/profile/zi286a8513?showpublic=true&ref=

https://unsplash.com/@kurtismclea2

https://www.reverbnation.com/artist/tfuyyg

https://us.community.sony.com/s/profile/005Dp000003SFdH?language=en_US

https://qiita.com/KurtisMclea2

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.m-i-m.ir

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fm-i-m.ir

https://wefunder.com/kurtismclea

https://edex.adobe.com/community/member/Ty37BHHQJ

https://muckrack.com/kurtis-mclea/bio

https://trello.com/u/kurtismclea2

https://www.wikidot.com/user:info/kurtis-mclea


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۱:۰۰ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

دسته موتور خودرو چيست؟ با علائم خرابي آن آشنا شويد

دسته موتور خودرو چيست؟ با علائم خرابي آن آشنا شويد

دسته موتور خودرو چيست؟

 

دسته موتور يكي از قطعات كوچك اما مهم در خودرو بوده كه نقش حفظ تعادل خودرو و تحمل وزن بالاي موتور را دارد. اين قطعه نوعي بست و وسيله‌اي براي نگهداري موتور مي‌باشد. با وجود اين قطعه، موتور در حالت تعادل قرار مي‌گيرد. همچنين نقش دسته موتور خودرو را در كنترل و مهار ضربات موتور بايستي جدي گرفت. پس موتور خودرو توسط دسته موتور در جاي خود استقرار يافته و حركات اضافه انجام نمي‌دهد.

انواع دسته موتور ماشين

 

دسته موتور در خودروهاي متفاوت جايگاه متفاوتي دارد. دسته موتور برخي خودروها در بالا يا پايين و برخي ديگر حتي در طرفين جاي مي‌گيرد. براي مثال در خودروهايي با موتور عرضي (ديفرانسيل جلو) از سه دسته موتور (دو دسته در پايين و يك دسته در بالا) و در خودروهايي با موتور طولي از دو دسته موتور در دو سمت موتور استفاده شده است. همچنين تعداد دسته موتور به كار رفته در خودرو نيز به مدل آن بستگي دارد.  حال آنكه دسته موتورهاي گوناگوني توليد و در خودروها به كار رفته است. به طور كلي رايج‌ترين آن‌ها دسته موتور هيدوليكي، لاستيكي، فنري و صلب يا فلزي مي‌باشد.

علائم خرابي دسته موتور خودرو

 

عملكرد سالم دسته موتور، نقشي حياتي در صحيح كار كردن موتور احتراق داخلي دارد  و خرابي آن سيستم خودرو را با مشكل جدي رو به رو مي‌كند. بدين رو هرگونه نشانه‌اي كه مي‌تواند علائم خرابي دسته موتور خودرو باشد را بايستي بسيار جدي گرفت. در صورتي كه نشانه‌هاي زير را مشاهده كرديد، حتما عملكرد دسته موتور را بررسي كرده و نسبت به تعويض سريع آن اقدام كنيد:

افزايش ارتعاشات

 

از رايج‌ترين علائم خرابي دسته موتور، افزايش لرزش خودرو مي‌باشد. اگر موتور خودرو را روشن كرده و متوجه افزايش صدا و لرزش بيش از حد معمول شديد، بايستي دسته موتور را بررسي كنيد. اين نشانه، خبر از فرسوده شدن دسته موتور مي‌دهد. درواقع با فرسودگي و آسيب ديدن، خاصيت ضدلرزش آن ضعيف شده و لرزش موتور بيشتر احساس مي‌شود. افزايش ارتعاشات منجر به توليد صدايي بيش از حد معمول در موتور نيز مي‌شود كه اگر براي مدت طولاني ادامه يابد، موتور به شدن آسيب مي‌بيند.

صداي ضربه و كوبش

 

دسته موتور فرسوده اغلب تپش يا كوبيدگي در محيط اطراف يا داخل محفظه موتور ايجاد مي‌كند. اين صدا به علت حركت بيش از حد موتور و تماس آن با ساير قطعات است كه منجر به صداهاي ضربه‌اي كاملا محسوس مي‌شود.

پوسيدگي دسته موتور

 

با گذشت زمان، دسته موتور خودرو فرسوده شده و آسيب مي‌بيند. با مشاهده‌ي آسيب‌هايي چون پوسته پوسته شدن، ترك خوردن، تاب خوردگي و… بايستي اين قطعه را تعويض نماييد.

https://mub.me/AjrjA

علت خرابي دسته موتور

 

حال كه با علائم خرابي دسته موتور آشنا شديد، بهتر است بدانيد كه چه چيزي باعث ايجاد اين خرابي مي‌شود. علل گوناگوني براي از خراب شدن دسته موتور‌ها وجود دارد كه به بررسي برخي از آن‌ها مي‌پردازيم:

گذر از دست اندازها با سرعت بالا

 

اگر به دست اندازها توجه نداشته و با سرعت از آن‌ها عبور كنيد، فشار بسياري به دسته موتور وارد مي‌كنيد. اين عمل دسته موتور شما را با آسيب جدي روبه‌رو كرده و تهديدي براي موتور به حساب مي‌آيد.

تيك آف زدن

 

تيك آف زدن آسيب‌ بسياري به قطعات و سيستم خودرو همچون خرابي سيستم كلاچ، آسيب گيربكس، مشكل در موتور و شكستن دسته موتور مي‌شود. بدين رو از تيك آف زدن با خودروي خود بپرهيزيد.

تكنيك‌هاي غلط رانندگي

 

فشار آوردن به دنده‌ها و استفاده نادرست از كلاچ مي‌تواند باعث آسيب جدي به دسته موتور خودرو شود. همچنين دستي كشيدن و دور زدن در سرعت بالا سبب ايجاد آسيب به دسته موتور مي‌شود. تمرين تكنيك‌هاي درست رانندگي باعث افزايش طول عمر دسته موتور و ساير اجزاي خودرو مي شود.

دسته موتور بي‌كيفيت

 

هيچگاه از قطعات بي‌كيفيت و نامرغوب استفاده نكنيد. دسته موتور بي‌كيفيت به سرعت خراب شده و ممكن است آسيب جدي به موتور وارد كند.

نصب غلط دسته موتور

 

درست است كه مي‌توانيد دسته موتور را خودتان نصب كنيد؛ اما بهتر است كه نصب آن را به متخصصي واجد شرايط بسپاريد. زيرا نصب غلط دسته موتور مي‌تواند سبب خراب شدن آن شود.

تصادفات و جابه‌جايي دسته موتور

 

حتما پس از تصادف، به بررسي آسيب‌هاي داخلي مانند خرابي پايه موتور و همچنين آسيب‌هاي سطحي بپردازيد. همچنين قبل از خريد خودروي جديد و قبل از رانندگي در جاده، مطمئن شويد كه از سابقه جاده‌اي خودرو آگاه بوده و تمامي قطعات همچون دسته موتور در وضعيت سالمي مي‌باشند.

نشت روغن موتور بر روي دسته موتور

 

اگر متوجه هر گونه نشتي در موتور خود شديد، بايد اقدامات لازم را براي تعمير نشتي انجام دهيد. به عنوان مثال، روغن موتور مي تواند باعث نرم شدن لاستيك شود و منجر به خرابي دسته موتور خودرو شود.

افزايش سن و ساييدگي

 

يكي از دلايل رايج خرابي دسته موتور، بالا رفتن سن و سايش آن است. دسته‌هاي موتور معمولا از لاستيك ساخته مي‌شوند. اين ماده در طول زمان مستعد ساييدگي بوده و ممكن است خاصيت ارتجاعي خود را از دست بدهد. در نتيجه عملكرد سالم خود را از دست مي‌دهد و نمي‌تواند به وظيفه‌ي خود به درستي عمل كند.

 

علت خرابي دسته موتور خودرو

مشكلات ناشي از خرابي دسته موتور ماشين

 

بدون توجه به كيفيت دسته موتور خودرو، تمامي اين قطعات پس از استفاده شروع به فرسودگي مي كنند و در نهايت نياز به تعويض دارند. تعويض نكردن دسته موتوري كه از عمر خود گذشته است مي تواند منجر به مشكلات زير شود:

خطرات جاده‌اي

 

اگر دسته موتور از موتور جدا شود، ديگر پشتيباني موثري وجود نخواهد داشت. در صورتي كه قطعات ديگر به دليل سايش دسته موتور بشكنند يا از بين بروند، قطعات آسيب ديده مي توانند براي شما و ساير رانندگان خطري ايجاد كنند.

منبع: بازار يدكي

 

https://www.4shared.com/u/qb0bcB9z/PennyReid22.html

https://www.indiegogo.com/individuals/36575684

https://www.mixcloud.com/PennyReid22/

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/166c3fc5-72d7-4fe2-99cd-8b737a7c4085/Neha-A

https://buyandsellhair.com/author/pennyreid22/

https://www.sbnation.com/users/PennyReid22

https://www.liveinternet.ru/stat/bazar-yadaki.ir/

https://unsplash.com/@pennyreid22

https://www.evernote.com/shard/s414/sh/e6897def-9dea-4a6e-9439-95a26574d64f/DP6sH0miR0PJu94ThOlKsMkdbGaNCuhRUhE2b8-WVTYfq1u0PTs_ORFoeg

https://justpaste.it/6ij4h


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۱:۱۴ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)