عزیزمی عزیزمی .

عزیزمی

بهترین طرح های درب حیاط ویلایی

بهترین طرح های درب حیاط ویلایی

 

تولید درب حیاط ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

کاتالوگهای درب برش لیزری

 

همانگونه که مطلع هستید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله کاتالوگ درب cnc لیزری ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب ویلایی برش لیزری

 

ساخت درب لیزری هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

خرید حفاظ درب ضد سرقت برای ساختمان

 

حفاظ درب آپارتمان ضد سرقت با توجه به اینکه به چارچوب درب جوش داده میشوند، در صورتی که توسط افراد ماهر نصب شوند و به خوبی درز گیری شوند به نحوی که مکای برای اهرم انداختن و شکستن آن ها وحود نداشته باشد، در حالتی که درب بسته باشد، نمیتوان آن را شکست و وارد منزل شد. درب های آکاردئونی توسط یک قفل آویز و یا کتابی قابل قفل کردن هستند. البته نوع قفلی که استفاده میکنید هم اهمیت بالایی دارد. باید بهترین نوع قفل را خریداری و استفاده کنید.

 

آهن ایرانیان سازنده حفاظ درب ضد سرقت با قیمت مناسب در کرج و تهران میباشد و تولید کننده محافظ درب ضد سرقت آکاردئونی با بهترین متریال از جمله تسمه ۵ فابریک و رنگ کوره ای و لولا های ۳ پارچه . تولید انواع درب محافظ آکاردئونی ضد سرقت و آماده ارسال حفاظ آکاردئونی درب به تمام نقاط کشور میباشد . درب آکاردئونی یکی از محبوب ترین حفاظ های متحرک پشت درب و پنجره محسوب می شود زیرا حفاظ بازشو آکاردئونی علاوه بر قیمت مناسب نرده حفاظ های آکاردئونی ، میتوان آن را آخرین سد ورودی برای فرد غیر مجازی که وارد ساختمان شده است، دانست.

برای مشاوره با کارشناسان آهن ایرانیان در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۶:۱۲ توسط:مربی موضوع: نظرات (0)