عزيزمي عزيزمي .

عزيزمي

مشخصات ظاهري و فني خودروي ام وي ام 315 جديد

مشخصات ظاهري و فني خودروي ام وي ام 315 جديد

پژو 206 تيپ 5 فرانسوي با شتاب عالي، آپشن هاي كافي و كيفيت ساخت خوب مدت ها بر بازار سدان هاي محبوب كشورمان حكمراني كرده بود.

 

q3_g4o.jpg

 

شايد در آن زمان كمتر كسي تصور مي كرد كه پژو 206 به مرور زمان و جايگزيني قطعات آن با نمونه هاي ايراني و چيني دچار چنين افت كيفيت و شتاب شود و از طرفي ديگر خودروهاي چيني با ارتقاء به خودروهاي محبوب تبديل شوند. بايد اعتراف كرد كه پژو 206 و برادر اصلاح شده آن، 206 پلاس يا 207i همچنان در بازار ما حضور پررنگي دارند، اما چند سالي است كه رقيبي در اين بازه قيمتي، يعني 315 از فرانسوي ها متمايز شده است. البته نبايد از اين موضوع به سادگي بگذريم كه تامين لوازم يدكي ام وي ام نيز در بازار در گسترش استفاده  از اين برند چيني بي تاثير نبوده است.

گرچه خودرويي كه  در نسخه هاي اوليه به دليل مشكلات فني مختلف نمي توانست رقابت تنگاتنگي با محصولات ايران خودرو داشته باشد، اما در مدل ريستايل شده (بعد از سال 1394) با رفع نواقص خود توانست محبوبيت از دست رفته خود را بازيابد و بر طراحي زيباي كابين بنا شود. و بدنه، كابين و صندوق عقب كمي جادارتر از 206 هستند و براي پژو سواري نرم‌تري دارند. اما دلايلي مانند محدوديت دسترسي به قطعات يدكي و قيمت بالاتر آنها و همچنين بدنام بودن نسل قبل باعث شد تا قيمت 315 جديد در بازار دست دوم بيشتر از رقباي ايراني كاهش يابد.فرانسه در حالي كه 315 به شتاب و شليك ادامه مي دهد. در دسته خودروهاي معمولي يا حتي كند قرار مي گيرد. اما فروش قابل قبول اين مدل در بازار نشان از اعتماد نسبي مردم به 315 جديد دارد كه پس از عرضه ام وي ام 315 توسط مديران خودرو، نسخه اتوماتيك اين خودرو با نام ام وي ام 315 پلاس عرضه شد.

 

 

 

يكي ديگر از مدل هاي محبوب ام وي ام ايكس 22 مي باشد كه باتوجه به آپشن هايي كه دارد و در بازار با قيمتي مناسب و البته شرايط اقساطي ويژه خيلي ها را مجاب كرده است كه از اين مدل استفاده كنند. لوازم يدكي ايكس 22 نيز در بازار به سادگي قابل تهيه مي باشد كه اين نكته هم در گسترش استفاده از اين برند چيني بي تاثير نيست.

بررسي ام وي ام 315 جديد

ام وي ام 315 جديد بسته به استفاده و سليقه شخصي شما مي تواند هم خودروي خوب و هم بد باشد. اگر به دنبال خودرويي با كابين و صندوق عقب كمي جادارتر از پژو 206 هستيد و به سواري نرم و طراحي داخلي و خارجي اين خودرو اهميت زيادي مي دهيد، اين خودرو به خصوص از نظر ايمني ممكن است شما را راضي كند. و مصرف سوخت قابل قبول است و خدمات پس از فروش بهتري نسبت به برخي از رقباي چيني ارائه مي دهد. اما اگر شتاب، هندلينگ و كيفيت اسپرت خودرو براي شما اهميت بيشتري دارد و مي خواهيد خودروي شما در هنگام فروش سريعا به پول تبديل شود، اين محصول انتخاب بدي براي شما خواهد بود.

داخل ام وي ام 315 جديد

كابين UV 315 جديد نسبت به مدل قبلي دستخوش تغييرات اساسي شده و حالا با چيدماني كاملا متفاوت، فضايي شيك و اسپرت را پيش روي ما قرار داده است. مسلماً، خلاقيت در اتاق نسبت به نسخه قبلي وجود داشت، اما پيشرفت در نسخه بازسازي شده بسيار چشمگير است.

تم طراحي كلي كابين جديد 315 از خودروهاي اسپورت اروپايي الگوبرداري شده است و با خطوط شكسته بسياري حس هيجان را به سرنشينان منتقل مي كند. با اين حال، اين هيجان فقط تا اين حد باقي خواهد ماند، زيرا مشخصات فني و تحرك 315 به خوبي با ظاهر خودرو و فضاي داخلي اسپورت مطابقت ندارد. بياييد ادامه دهيم؛ در هر صورت، كابين جديد 315 را مي توان به عنوان يكي از زيباترين ها در اين بازه قيمتي نام برد. از نظر ارگونومي، وضعيت رضايت بخش است. البته طراحي صندلي ها مي توانست بهتر از اين باشد و در نماي عقب محدوديت هايي وجود دارد، اما به دليل كمتر بودن رقبا در اين قسمت از بازار، مي توان از اين مسائل جزئي نيز چشم پوشي كرد. به خصوص كه وجود سنسور و دوربين معكوس، ديد صندوق عقب را پوشش مي دهد.

 

 

 

مشخصات ام وي ام 315 جديد

با ديدن ظاهر اسپرت و كابين هيجان انگيز MVM 315 جديد، ممكن است انتظار كمي بالاتر و سواري هيجان انگيز را داشته باشيد، اما متاسفانه MVM 315 از نظر مشخصات فني و با 4 سيلندر 1.5 ليتري تنفس طبيعي ارائه نمي دهد. موتوري كه قادر به توليد حداكثر 107 اسب بخار قدرت و 140 نيوتن متر گشتاور است، ظرفيت هاي بسيار متوسطي دارد. در واقع شتاب اوليه اين خودرو براي استفاده شهري كافي است و در جاده مي تواند كاملا راضي كننده باشد اما در صعود و سبقت نبايد انتظار واكنش سريع پدال را داشت. البته قدرت و گشتاور 315 نسبت به ابعاد و وزن خودرو خيلي كم نيست، اما ضرايب سبكي گيربكس كه براي كاهش مصرف سوخت طراحي شده است، باعث كاهش شتاب و كشش خودرو شده است. در واقع اين نوع گيربكس براي شهرهاي كوهستاني مانند تهران و جاده هاي كوهستاني كشورمان ايده آل به نظر نمي رسد، زيرا به دليل فاصله زياد بين ضرايب بعد از هر تعويض، افت شديد دور موتور و در نتيجه در سربالايي ها ( و حتي در سراشيبي براي استفاده از ترمز موتور) راننده بايد دائماً از سرعت موتور بالاتر استفاده كند تا از شتاب و كشش جلوگيري كند. نكته اينجاست كه صداي بلند پيشرانه وارد كابين خواهد شد.

فروشگاه ديجي كار در زمينه تهيه و توزيع لوازم يدكي خودرو هاي چيني فعاليت دارد كه توانسته تمامي نياز هاي مصرف كنندگان را در اسرع وقت فراهم كرده و آن را به دست مشتريان خود در سراسر كشور ارسال كند. شماره هاي تماس فروشگاه 02136058442-09128389667

منبع: اطلاع نيوز

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۰:۲۹ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

چگونه رايتينگ كودكان را بهبود دهيم؟

امروز فن آوري محور جهان، بچه ها فرصت هاي بسياري براي تمرين و بهبود توانايي خود را براي نوشتن داده نمي شود. اين كار بسياري از والدين را ترك مي كند كه تعجب مي كنند چگونه مهارت هاي نوشتن فرزندشان را بهبود بخشند.

 

طول مي كشد زمان براي توسعه مهارت هاي نوشتن قوي، و مي تواند يك كار سخت براي به انجام رساندن. خوشبختانه كارهاي زيادي وجود دارد كه والدين مي توانند در خانه انجام دهند تا به بهبود مهارت نوشتن كودكان كمك كنند.

 

از فعاليت هاي سرگرم كننده گرفته تا جلسات خواندن و نوشتن روزانه، اين نكات در مورد چگونگي بهبود مهارت هاي نوشتن بچه ها به كودك شما كمك خواهد كرد تا مهارت هاي خود را در هيچ زماني بسازد.

Read up

خواندن منظم يك سنگ پله براي نوشتن بهتر است و به تقويت مهارت هاي نوشتن بچه ها كمك مي كند. به گسترش واژگان كودكان كمك مي كند و راه هاي مختلف استفاده از كلمات را به آنها نشان مي دهد. اين كار همچنين استفاده از اين كلمات را در نوشته خودشان براي شان آسان تر مي كند.

 

با كودكان كوچكتر، مطمئن شويد كه هر روز با هم مي خوانيد و عشق آنها به خواندن را با رشد تشويق مي كنيد. شروع به خواندن در اوايل -بسياري از كودكان كه بلعيدن كتاب رشد مي كنند براي تبديل شدن به نويسندگان قوي خود. توييتر آيكون توييت اين

آن را سرگرم كننده  كنيد

بازي ها و فعاليت هايي كه نوشتن را تشويق مي كنند. پازل جدول كلمات متقاطع و بازي هاي كلمه براي همه بزرگ هستند. آنهايي كه كوچك به خصوص مانند بازي "نوشتن كلمه" : جايي كه آنها براي اقلام جستجو و نوشتن كلمه زماني كه آنها پيدا كردن هر آيتم

s3_93sn.png

ايجاد ورقه كار نوشتن

براي كودكان خردسال فقط يادگيري نوشتن، سعي كنيد يك ورقه كار ايجاد كنيد كه در آن مي توانند حروف و كلمات را رديابي كنند. نامه ها و كلمات را بنويسيد، يك تكه كاغذ ديگر را روي آن قرار داده و فرزندتان را روي تكه كاغذ خالي رديابي كنيد. شما همچنين مي توانيد يك بازي اتصال نقطه با داشتن فرزند خود را رديابي در امتداد خطوط نقطه چين ايجاد كنيد و سپس به شما بگوييد كه كدام حرف يا كلمه او را پيدا مي كند.

 

مواد مختلف را امتحان كنيد

آن را با نوشتن با چيزي غير از قلم يا مداد تعويض كنيد. گچ پياده رو در driveway، نقاشي انگشت، و يا سيني نوشتن نمك همه سرگرم كننده نوشتن فعاليت هاي است كه همچنين كمك خواهد كرد كه ساخت مهارت هاي نوشتن بچه ها است..

 

نامه بنويسيد

امروز نوشتن نامه ها كمي هنر از دست رفته است. كودك خود را تشويق كنيد كه براي دوستان يا اعضاي خانواده نامه بنويسد. اعضاي خانواده دور به خصوص عاشق دريافت نامه هاي دست نويس خواهند بود و اين راه بسيار خوبي براي كار بر روي بهبود مهارت هاي نوشتن براي بچه ها است.

قلم پالها هم يك ايده سرگرم كننده هستند، يا حتي مي توانيد به يكديگر نامه بنويسيد و آنها را در اطراف خانه بگذاريد تا پيدا كنيد!

 

نگه داشتن يك مجله راه بسيار خوبي براي بيان افكار و ايده ها در حالي كه همچنين كار بر روي بهبود مهارت هاي نوشتن كودكان است. برنامه ريزي outing به انتخاب يك مجله سرگرم كننده با فرزند خود و تشويق آنها را به نوشتن در آن تا آنجا كه ممكن است. آن را بخشي از روال روزانه اش كنيد.

 

ايجاد يك فضاي نوشتن

گوشه كوچكي را در خانه خود كنار بگذاريد كه كاملا ً به نوشتن اختصاص دارد. داشتن يك منطقه اختصاص داده شده تنها به نوشتن كمك خواهد كرد كه فرزند خود را از حواس پرتي آزاد به طوري كه او مي تواند در تمرين مهارت هاي نوشتن تمركز.

 

زمان سرمايه گذاري

مطمئن شويد كه كودك شما مي داند كه شما در دسترس براي كمك به املا و يا غلط خواندن هر زمان كه او به آن نياز دارد. هنگامي كه زمان نوشتن را براي شما در اولويت قرار مي دهد، بهبود مهارت هاي نويسندگي كودك تان را آسان تر خواهد كرد.

 

اتصال منافع خود را

به سري كتاب هاي مورد علاقه پسر يا دخترتان فكر كنيد. يا شايد اون به دايناسورها وسواس داره . هر چه منافع او باشد، آنها را به نوشتن متصل كنيد. آيا كودك شما يك داستان كوتاه جديد در مورد شخصيت هاي مورد علاقه خود را بنويسيد، و يا اجازه دهيد او را ايجاد يك داستان همه چيز در مورد دايناسورها.

ايجاد اعلان هاي داستان

يك راه سرگرم كننده براي بهبود مهارت هاي نوشتن خلاق بچه ها اين است كه آنها را به نوشتن داستان هاي كوتاه است.

تصاوير را از يك مجله با شخصيت ها يا مكان هاي مختلف قطع كنيد، يا كلمات مختلف را بنويسيد. قرار دادن اين در يك ظرف و يا چسب آنها را به كارت به استفاده به عنوان اعلان نوشتن براي ايجاد يك داستان منحصر به فرد. اين نيز باعث مي شود يك فعاليت سرگرم كننده براي تمام خانواده براي پيوستن به.

 

مدل آن

هيچ راه بهتري براي يادگيري چيزي وجود ندارد تا اينكه ببينيم شخص ديگري اين كار را انجام مي دهد. اجازه دهيد فرزندان خود را ببينيد كه شما نوشتن، اغلب. وقتي نوشتن بخشي عادي از زندگي روزمره شماست، به طور طبيعي تر به سر مي رسد. هر چيزي مي رود: يك ليست مواد غذايي ساده يا نامه به معلم، تعطيلات يا كارت هاي تشكر، يا حتي يك يادداشت شيرين به فرزندتان.

 

استفاده از تكنولوژي به نفع شما

هيچ دور و بر اين واقعيت است كه فن آوري نقش بزرگي در زندگي ما وجود دارد. استفاده از آن را به نفع خود را با داشتن فرزند خود را ايجاد يك وبلاگ. اين كار مي تواند به كودك شما كمك كند تا با تشويق عادات مكرر نوشتن، روي بهبود مهارت هاي نوشتن خود كار كند.

 

آن را بخشي از روال روزانه خود را

مطمئن شويد كه هر روز زمان براي انجام برخي از نوشتن در يك راه يا راه ديگر وجود دارد. اين كه آيا نوشتن يك ليست خواربار، نوشتن در يك مجله و يا آهنگسازي نامه، تمرين نوشتن هر روز راه درازي را براي بهبود مهارت هاي نوشتن بچه ها پيش خواهد رفت.

 

كاربرد و تفاوت migrate و emigrate و immigrate (+12 مثال)

كاربرد و تفاوت بين almost, nearly و hardly +(6 مثال و معني)

كاربرد و تفاوت قيد already, still و yet + (20 مثال ساده)

كتاب ديجيتالي انگليسي | كتاب الكترونيكي - ديجي‌ زبان

كتاب ديجيتالي انگليسي | كتاب الكترونيكي - صفحه 2 از 2 - ديجي‌ زبان

كتاب رايگان زبان انگليسي - ديجي‌ زبان

گرامر get used to + be used to + used to | ساختار و كاربرد

 

منبع: https://www.oxfordlearning.com/improve-kids-writing-skills

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=https://digi-zaban.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/jonfite1/

http://ict-edu.uk/user/jonfite1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=328ab800-a48c-4d88-8ddb-9cbb8b16017b

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://digi-zaban.ir/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=JonFite1

https://www.pubpub.org/user/gina-clayton-49

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:JonFite1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://digi-zaban.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User_talk:JonFite1

https://git.isis.vanderbilt.edu/JonFite1

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۴:۳۴ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)