عزيزمي عزيزمي .

عزيزمي

چگونه دستگاه ليزر تيتانيوم با كيفيت و اورجينال بخريم؟

عنوان: چگونه دستگاه ليزر تيتانيوم با كيفيت و اورجينال بخريم؟

 

 

در اين مقاله سعي كرديم با بررسي هاي فراوان، استفاده از تجربه خود و ديگران و تحقيق در مورد برندها و شركت هاي مختلف در ايران و خارج از ايران بهترين و پرفروش ترين دستگاه ليزر موهاي زائد موجود در ايران را بررسي كنيم و بهترين شرايط خريد ليزر تيتانيوم در ايران را براي شما شرح دهيم.

در اين مقاله سعي شده كه صرفا به دستگاه ليزر تيتانيوم بپردازيم، دلايلي كه باعث شد ما ليزر تيتانيوم را مورد بررسي قرار دهيم:

  • قدرت دستگاه ليزر تيتانيوم ( 1200وات و 1600وات)
  • پشتيباني از طيف هاي پوستي مختلف (سفيد تا برنزه)
  • داراي سه طول موج مختلف الكساندرايت، دايود، اندياگ
  • سيستم خنك كننده (كولينگ) بسيار پيشرفته
  • انجام ليزر كل بدن با سرعت بالا، بدون سوختگي و سوزش
  • قيمت بسيار مناسب در ايران نسبت به كارايي
  • بازگشت سرمايه سريع براي كلينيك داران
  • كاملا بصرفه براي كاربران و مشتريان كلينيك ها

دليل اصلي معرفي و خريد دستگاه ليزر تيتانيوم توسط ما اين است كه شركت كارمانيا طب در ايران واردكننده مستقيم دستگاه تيتانيوم در ايران است كه اين امكان را براي پزشكان و كلينيك داران فراهم كرده است كه اين دستگاه را با كيفيت عالي و قيمت مناسب و به صورت نقد و اقساط يكساله در ايران خريداري كنند، تفاوتي كه اين شركت ايجاد كرده است باعث شده كه كلينيك هاي حذف موهاي زائد در ايران بتوانند قيمت مناسبي براي انجام خدمات خود به مشتريان خود ارائه دهند.

در ادامه سعي داريم كه دستگاه تيتانيوم را بيشتر به شما معرفي كنيم كه با اطمينان بيشتر و خيال راحتتر اين دستگاه را براي كلينيك خود انتخاب كنيد.

 

معرفي دستگاه ليزر سوپرانو تيتانيوم

 

دستگاه تيتانيوم يك دستگاه ليزر حذف موهاي زائد است كه بهترين عملكرد و جوابدهي در بين دستگاه هاي هم رده ي خود را دارد. اين دستگاه داراي اسپات ليزر ? سانتي متر مربعي با سيستم خنك كننده پيشرفته و جديد ميباشد. از بين بردن موهاي زائد با ليزر سوپرانو تيتانيوم بسيار سريع‌ و بدون درد است كه راه‌حل بهبود يافته و قابل توجهي را براي كاربران و پزشكان ارائه مي‌دهد. ليزر سوپرانو تيتانيوم از مزاياي سه طول موج تركيبي دريك هندپيس بهره ميبرد. (داراي سه طول موج الكساندرايت، دايود و اندياگ ميباشد.) اين دستگاه با رويكردي تجاري محور و بصرفه براي پزشك و بيمار توليد و روانه بازار شده است. در نتيجه دستگاه سوپرانو تيتانيوم راه حل جديد و منحصر به فردي مبتني بر نتيجه را در دنياي حذف موهاي زاِِئد ايجاد مي كند. دستگاه ليزر تيتانيوم داراي توان هاي خروجي 1000، 1200 و 1600 وات ميباشد، كه بهترين جوابدهي اين دستگاه در نوع 1600 واتِ آن ميباشد. اين دستگاه داراي سيستم خنك كننده و پيشرفته ي آيس پلاس ميباشد كه در هنگام انجام ليزر مو احتمال درد، سوزش و سوختگي را در بيمار كم ميكند. دستگاه تيتانيوم يكي از پر فروشترين و خوش قيمت ترين دستگاه هاي موجود در ايران است كه شركت كارمانيا طب  بهترين شركت تجهيزات پزشكي ايران اقدام به واردات اين دستگاه ليزر در ايران كرده است كه با بهترين قيمت ممكن آن را به مشتريان خود ارائه ميدهد. شركت كارمانيا طب براي راه اندازي كلينيك زيبايي سريعترين بازگشت سرمايه را براي صاحبان كلينيك هاي زيبايي را ارائه ميدهد كه براي مطالعه ي بيشتر مشخصات و كارايي اين دستگاه ميتوانيد به سايت شركت كارمانياطب مراجعه كنيد و با مشاوران اين شركت مشورت كنيد.

اگر هنوز در خريد دستگاه ليزر تيتانيوم از شركت كارمانيا طب شك داريد حتما در ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد، ما سعي ميكنيم صادقانه با توضيح مزاياي اين دستگاه و شركت كارمانياطب، شما را قانع كنيم كه حتما اين دستگاه را در كلينيك زيبايي خود داشته باشيد.

 

تفاوت دستگاه ليزر تيتانيوم با دستگاه الكساندرايت

 

تعجب نكنيد اين عنوان كاملا غلط است و ما به دليل پرسش زياد دوستان در تيتر اصلي آن را قرار داده ايم، ما دستگاهي به نام دستگاه الكساندرايت نداريم، الكساندرايت صرفا يك طول موج است كه در دستگاه هاي ليزر موهاي زائد استفاده ميشود كه اين طول موج در دستگاه ليزر تيتانيوم نيز موجود است. الكساندرايت نام برند يا نوعي دستگاه نيست، دستگاه الكساندرايت نامي است كه در ايران براي دستگاه هايي با برندهاي كندلا، دكا و... استفاده ميشود كه اين كار بسيار اشتباه است. اين دستگاه ها تك شات و بدون نياز به ژل هستند به همين دليل در ايران معرف شده اند كه در تبليغات به اسم دستگاه الكساندرايت شناخته ميشوند، توجه كنيد كه اين دستگاه ها در ايران به دليل قيمت بالايي كه دارند باعث ميشود براي كاربر هزينه ي زيادي براي ليزر بدن در بر داشته باشد يا نمونه هاي فيك و غير اصلي اين دستگاه ها در بازار زياد شود كه جوابدهي آنچناني نداشته باشند.

در اينجا قصد نداريم از دستگاه ليزر تيتانيوم تعريف كنيم يا در چشم شما آن را بسيار خوب جلوه دهيم. در دنياي پيشرفته ي امروزي با آپديت شدن روز به روز فناوري روزانه شاهد ارائه شدن دستگاه هاي پيشرفته تر پزشكي هستيم كه دستگاه ليزر موهاي زائد هم از اين موضوع مستثني نيست و ساليانه دستگاه هاي پيشرفته تري در دنيا معرفي ميشود ولي دليل برتري دستگاه تيتانيوم نسبت به ساير برند ها اين است كه اين دستگاهِ ليزر بهترين جوابدهي را در اين رنج قيمت دستگاه هاي ليزر دارد. پس يعني شما با مبلغي كه بابت خريد اين دستگاه ميپردازيد هيچ دستگاه ديگري را با اين جوابدهي و قدرت نميتوانيد خريد كنيد.

شركت كارمانياطب واردكننده ي دستگاه تيتانيوم است كه بروزترين و بهترين نوع اين دستگاه را ايران به مشتريان خود ارائه ميدهد كه مشاوران اين شركت همه روزه آماده ارائه مشاوره و راهنمايي رايگان به صورت صادقانه به همه ي شما عزيزان است. كافي است در گوگل "كارمانيا طب" را سرچ كنيد و وارد سايت اين شركت شويد.

برتري و ويژگي ديگر دستگاه ليزر تيتانيوم نسبت به ساير دستگاه هاي موجود در ايران اين است كه اين دستگاه با بروزترين متود روز دنيا در سخت افزار و نرم افزار به صورت سالانه آپديت و روانه ي بازار ميشود.

نكته قابل توجه ي دستگاه ليزر سوپرانو تيتانيوم اين است كه اين دستگاه تمام طيف هاي پوستي را پوشش ميدهد و با همه ي رنگ هاي پوست سازگار است كه اين مورد حتي در دستگاه هاي چندين ميلياردي ديده نميشود چون بسياري از دستگاه هاي موجود در بازار صرفا براي يك طيف پوستي خاص توليد ميشوند.

 

دستگاه تيتانيوم اورجينال يا فيك؟ 

 

همانطور كه ميدانيد هر برند مطرحي در دنيا كه توليد ميشود و فروش بالايي دارد بعد از مدتي مدل هاي فيك و كپي آن تمام دنيا را فرا ميگيرد كه فروش بالايي براي كمپاني هاي كپي كار در بردارد، كه كمپاني آلما(سازنده ي دستگاه ليزر تيتانيوم) و دستگاه ليزر تيتانيوم از اين قاعده مستثني نيست.

حال براي شما سوال پيش مي آيد كه چگونه دستگاه فيك را از دستگاه اورجينالِ تيتانيوم تشخيص دهيم؟ بذاريد خيال شما را راحت كنم هيچ دستگاه اورجينالي از كمپاني آلما سازنده ي دستگاه ليزر تيتانيوم در ايران وجود ندارد. چرا؟ چون اين كمپاني اسرائيلي است و هيچ دستگاهي از اين كمپاني اجازه ورود به ايران را ندارد. حال چه كنيم؟ جاي نگراني وجود ندارد شركت هاي زيادي وجود دارند كه دستگاه ليزر تيتانيوم را با بهترين كواليتي ممكن در دنيا توليد و راهي بازار ميكنند كه عمده ي اين شركت ها در كشور چين هستند. شركت هاي چيني معتبر از قطعات آمريكايي و اروپايي در ليزرهاي خود استفاده ميكنند و طبق معمول شركتهايي در چين و ايران هستند از قطعات درجه 2 و 3 در دستگاه هاي خود استفاده ميكنند. حال سوال پيش مي آيد راه تشخيص چيست؟ بايد بگوييم راه تشخيص وجود ندارد چون قطعات داخلي دستگاه در ايران قابل روئيت نيست و بازكردن و بررسي قطعات باعث ميشود شركت هاي فروشنده دستگاه شما را از گارانتي خارج كرده و از خدمات خود سرپيچي كنند، تنها راه خريد مطمئن، خريد از شركت هايي در ايران است كه قرارداد تضمين كيفيت قطعات را از كمپاني سازنده دستگاه به شما در ايران ارائه دهند كه شركت كارمانيا طب اين ضمانت را به شما خواهد داد.

شركت كارمانيا طب به شما با ذكر در قرارداد رسمي تضمين ميدهد كه قطعات استفاده شده در دستگاه تيتانيومِ اين شركت بهترين كيفيت و كواليتي لازم را دارا ميباشد كه هيچ جاي ديگري اين كيفيت را با اين قيمت ارائه نميدهد.

 

دستگاه ليزر تيتانيوم يا پلاتينيوم؟ 

 

همانطور كه ميدانيد شركت آلما سازنده ي دو مدل دستگاه ليزر پرفروش در دنياست كه اين دو مدل را با نام هاي سوپرانو تيتانيوم و پلاتينيوم روانه بازار كرده است. حال سوال پيش مي آيد كه دستگاه تيتانيوم بخريم يا پلاتينيوم؟ به طور خلاصه دستگاه تيتانيوم بروزتر و جديدتر ميباشد و نسخه ي آپديت شده ي دستگاهِ پلاتينيوم ميباشد كه قيمت آن نيز بيشتر از دستگاه پلاتينيوم است. اگر شما كيفيت و كارايي بهتري مد نظرتان است دستگاه تيتانيوم را خريداري كنيد.

حتي اگر قصد خريد دستگاه پلاتينيوم را نيز داريد در انتخاب خود دقت فرماييد چون افراد زيادي در ماركت ايران هستند كه هر دستگاه بي نام و نشاني را با اسم پلاتينيوم به فروش ميرسانند، همانطور كه توضيح داديم به دليل پرفروش بودن اين برند، استفاده از نام هاي تيتانيوم و پلاتينيوم به دليل پرفروش بودن در ايران رواج پيدا كرده است، پس هر دستگاهي پلاتينيوم نيست و هر دستگاهي تيتانيوم نيست، سعي كنيد در دام نام گذاري هاي سودجويانه نيوفتيد.

حرف از نام گذاري هاي سود جويانه شد بايد بگوييم حتي در دستگاه تيتانيوم هم اين اتفاق مي افتد كه به اتنها و ابتداي نام اين دستگاه اسم هايي اضافه ميكند و با قيمت هاي بيشتري آن را به فروش ميرسانند بايد عرض كنيم كه نام اين دستگاه تنها آلما سوپرانو تيتانيوم ميباشد.

 

 

شكل ظاهري دستگاه ليزر تيتانيوم كدام است؟ 

 

همانطور كه در بالا عرض كرديم تمام دستگاه هاي ليزر تيتانيوم در ايران كپي و ساخت و مونتاژ چين و در بعضي موارد مونتاژ ايران ميباشند كه همين مورد باعث ميشود ظاهر و شكل هاي متفاوتي از آن را در ايران ببينيد كه ظاهر و شكل اصلي اين دستگاه را به صورت عكس در بالا براي شما قرار داده ايم.

نكته قابل توجه اين است كه در ايران شركت هايي وجود دارند كه به دليل پرفروش بودن دستگاه تيتانيوم، نام تيتانيوم را در اسمِ ليزرهاي درجه دو و سه چيني خود ميگنجانند كه به همين واسطه فروش خود را افزايش دهند كه حتي هيچ شباهتي ظاهري نيز به دستگاه ليزر تيتانيوم هم ندارند، مشاوران شركت كارمانياطب آماده ي مشاوره دادن در اين زمينه به شما هستند كه صادقانه بدون هيچ چشم داشتي شما را راهنمايي خواهند كرد.

 

قيمت دستگاه ليزر آيس تيتانيوم

 

قيمت دستگاه ليزر تيتانيوم در ايران به پارامترهاي مختلفي بستگي دارد كه از مهمترين آنها كيفيت ساخت و قطعات داخلي و ظاهر دستگاه ميباشد، بايد بگوييم كه بهترين قيمت و كيفيت را در ايران شركت كارمانيا طب ارائه ميدهد. همانطور كه توضيح داديم شركت كارمانيا طب با تضمين كتبي اورجينال بودن قطعاتِ دستگاه تيتانيوم بهترين كيفيت را در ايران ارائه ميدهد.

در رابطه با قيمت دستگاه ليزر تيتانيوم هم بايد بگوييم كه شركت كارمانياطب با حذف واسطه ها و در نظر گرفتن بازه سودي پايين بهترين قيمت و ارزان ترين قيمت را در ايران به مشتريان خود ارائه ميدهد كه شما ميتوانيد با مراجعه به سايت اين شركت هم مشخصات كامل دستگاه تيتانيوم را مطالعه كنيد و هم قيمت آن را مشاهده بفرماييد و در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي رايگان در واتساپ و تماس تلفني با مشاوران شركت كارمانيا طب در ارتباط باشيد.

 

خريد اقساطي دستگاه ليزر تيتانيوم

 

شركت كارمانياطب افتخار دارد كه در ايران تمام دستگاه هاي زيبايي و پزشكي را به پزشكان و صاحبان كلينيك به صورت اقساطي بدون سود و ضامن ارائه دهد.

شما اگر قصد خريد دستگاه زيبايي يا دستگاه ليزر تيتانيوم براي كلينيك خود داريد ميتوانيد با پرداخت 40 تا 50 درصد مبلغ، دستگاه خود را تحويل بگيريد و مابقي پول دستگاه را به صورت اقساط بدون سود و ضامن به شركت كارمانياطب پرداخت كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۲:۴۵ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)