عزیزمی عزیزمی .

عزیزمی

بررسی کامل و نقد فیلم احضار

دنیای فیلم های سینمایی ترسناک امروزه بسیار داغ است و علاقه مندان به آن هر روزه بیشتر و بیشتر می‌شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی و افشای داستان فیلم سینمایی احضار 3 یا به انگلیسی The Conjuring 3 بپردازیم. در ادامه همراه با ما باشید..

اگر اهل فیلم‌های ژانر وحشت باشید بدون شک با سری فیلم ترسناک احضار یا همان The Conjuring آشنایی دارید. داستان فیلم‌های این مجموعه سینمایی درباره ادوارد وارن و لورن وارن، یک زوج دوست‌داشتنی که در دهه‌های ?? تا ?? میلادی درباره پرونده‌هایی با مضامین فراطبیعی و نیروهای شیطانی به‌تحقیق و بررسی می‌پرداختند، جریان دارد. اد وارن در سال ???? و لورن وارن در سال ???? متولد و از سال ???? فعالیت خود را در حوزه موضوعات ماوراءالطبیعه شروع کردند. این زوج در طول فعالیت خود پرونده‌های مهمی را بررسی کردند که می‌توان عروسک آنابل را مهم‌ترین پرونده آن‌ها معرفی کرد. در سال ???? نخستین فیلم مجموعه سینمایی احضار (The Conjuring) به‌کارگردانی جیمز وان تهیه و اکران شد و پس از گذشت سه سال از اکران آن قسمت دوم این مجموعه نیز در سال ???? روی پرده سینماها رفت.بازیگران اصلی این فیلم که ایفای نقش اد و لورن وارن را برعهده دارند پاتریک ویلسون و فرا فارمیگا هستند که به‌عقیده بسیاری از منتقدین سینمایی بازی هنرمندانه این دو بازیگر دلیل اصلی بخش عمده‌ای از موفقیت فیلم‌های این مجموعه محسوب می‌شود. درکنار ایفای نقش این دو بازیگر یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این مجموعه سینمایی این است که روند داستانی فیلم‌های آن درباره داستان‌ها و پرونده‌های واقعی جریان دارد که این موضوع جذابیت این فیلم‌ها را دوچندان می‌کند. فیلم احضار 3 به‌نام دقیق‌تر The Conjuring: The Devil Made Me Do It - احضار: شیطان مرا وادار کرد پس از گذشت ? سال از زمان اکران قسمت دوم آن قرار است که در سال ???? اکران شود و به‌همین‌دلیل تصمیم گرفتیم تا در یک مقاله به‌بررسی تمام اطلاعات، اخبار و حواشی فیلم «احضار: شیطان من را وادار کرد» بپردازیم.

بازیگران فیلم احضار 3

به‌نظر شما آیا می‌شود فیلم The Conjuring را بدون حضور ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون در نقش‌های لورن و اد وارن تجسم کرد؟ جواب این سؤال به‌احتمال بسیار زیاد منفی خواهد بود. به‌همین‌خاطر حضور این دو بازیگر در فیلم The Conjuring که نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های قسمت‌های قبلی این مجموعه داشته‌اند، قطعی است. از حضور این دو بازیگر که عبور کنیم، به‌احتمال فراوان شاهد حضور بازیگرانی مانند روآری اوکانر، سارا کترین هوک و جولین هیلارد در قسمت جدید فیلم احضار خواهیم بود. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که استرلینگ جرینس بار دیگر در این مجموعه سینمایی حضور داشته باشد؛ بازیگری که نقش جودی یعنی دختر اد و لورن را ایفا می‌کرد. نکته مهم درباره بازیگران احتمالی فیلم The Conjuring 3 این است که روند داستانی فیلم‌های این مجموعه سینمایی درباره خانواده وارن جریان ندارد و درباره خانواده‌هایی است که درگیر نیروهای شیطانی و فرازمینی شده‌اند. به‌همین‌دلیل احتمال حضور بازیگران قسمت‌های قبلی در قالب همان شخصیت‌ها بسیار کم تلقی می‌شود، چرا که به‌احتمال زیاد شاهد یک خانواده جدید در داستان این فیلم خواهیم بود.در همین راستا پاتریک ویلسون در مصاحبه‌ای با رسانه The Hollywood Reporter توضیحاتی درباره مراحل تولید این فیلم داد و گفت: «مراحل ساخت این فیلم شگفت‌انگیز بود و حس‌وحال متفاوتی نسبت به فیلم‌های قبلی این مجموعه داشت. این فیلم همچنان پایه و اساس فیلم‌های قبلی را حفظ کرده، همچنان درباره اد و لورن و داستان‌های دیوانه‌وار آن‌ها جریان دارد. ما همچنان این دو شخصیت را به جاهای می‌بریم که قبلا نرفته‌اند و این موضوع باعث می‌شود که فیلم جدید جهان Conjuring درکنار حفظ زیربنای فیلم‌های قدیمی یک تجربه جدید و متفاوت را به بیننده خود منتقل کند». باتوجه‌به حرف‌های پاتریک ویلسون می‌توانیم انتظار حضور بازیگران و شخصیت‌های جدیدی را در فیلم احضار 3 داشته باشیم.

داستان فیلم احضار ? چیست؟

دو فیلم احضار قبلی طرح داستانی یک خانه? خالی از سکنه و اتفاقاتی که در آن می‌افتد را داشتند که طرحی محبوب و آزمایش‌شده برای فیلم‌های ترسناک است. اما پیتر سفران یکی از تهیه‌کنندگان فیلم گفته است که این بار با داستانی متفاوت مواجه خواهیم شد. در سال ????، Arne Cheyenne Johnson محکوم به قتل شد. او به پلیس اعتراف کرد و گفت هیچ کنترلی روی قتل‌هایی که انجام داده نداشته است. نیرویی مردم را وادار به کشته شدن توسط او می‌کرد. این دقیقا چیزی است که فیلم احضار آن را برای طرح داستانی خود انتخاب کرده است.فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It یا احضار 3 به یکی از حساس‌ترین پرونده‌های قتل تاریخ آمریکا می‌پردازد. این پرونده درواقع اولین پرونده‌ای بود که در آن رد پای نیروهای شیطانی و ماورا طبیعه دیده می‌شد.جیمز وان قسمت دوم این مجموعه با نام The Conjuring 2 را نیز در سال 2016 کارگردانی کرد. در این قسمت خانم هادگسون که با چهار فرزند خود در منطقه انفیلد لندن زندگی می‌کند، نیرویی شیطانی را در خانه خود حس می‌کند. پس او از اد و وارن می‌خواهد تا به او کمک کنند.

داستان فیلم The Conjuring 3

داستان فیلم سینمایی The Conjuring 3 درباره وحشت، قتل و موجودات شیطانی است. داستان فیلم The Conjuring 3 2021 بر اساس جریانات دادگاه آرن شایان جانسون (Arne Cheyenne Johnson)، معروف به پرونده قتل «شیطان مرا وادار کرد» نوشته شده‌ است. این پرونده، اولین پرونده در دادگاه ایالات متحده است که در آن وکیل مدافع قصد داشت بی گناهی موکل خود را با ادعای متهم مبنی بر تسخیر شدن توسط شیاطین و انکار مسئولیت شخصی در ارتکاب جرم ثابت کند. این محاکمه در سال 1981 در ایالت کنتیکت برگزار شد.

تاریخ اکران فیلم The Conjuring 3

در سال 2016 توسط جیمز وان اعلام شد که فیلم The Conjuring 3 دنباله‌های دیگری نیز خواهد داشت و نویسندگان فیلم‌های قبلی این مجموعه نیز برای کار کردن بر روی فیلمنامه دیگری از این سری ابراز علاقه کردند. در ژوئن 2017، اعلام شد که فیلم احضار 3 ساخته خواهد شد. در سوم ژوئن 2019 با فیلمبرداری فیلم احضار ? در آتلانتا، جورجیا این اثر وارد مرحله تولید شد و پس از 80 روز به پایان رسید.در ابتدا قرار بود فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It در 11 سپتامبر 2020 مصادف با 21 شهریور 1399 در ایالات متحده اکران شود، اما به دلیل همه‌گیر شدن بیماری کرونا، انتشار آن تا 4 ژوئن 2021 برابر با 14 خرداد 1400 به تعویق افتاد. پس باید در بهار سال آینده منتظر این فیلم ترسناک جذاب باشیم.منبع: https://www.plaza.ir/mag/139910/319812/the-conjuring-3-trailer-plot-cast-release-date/

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۸:۵۵ توسط:مربی موضوع: نظرات (0)