عزیزمی عزیزمی .

عزیزمی

پروژه نظارت تصویری هایک ویژن

پروژه نظارت تصویری هایک ویژن

اطلاعات و نیازمندیهای پروژه :

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه و دومین شهر بزرگ آن به حساب می آید . تعداد مراکز خرید این شهر بیش از هر شهر دیگری در ترکیه می باشد . مرکز خرید جدید و مدرن مترو مال آنکارا که اخیرا ساخته شده ، فضایی نزدیک به 220 هزار متر مربع وسعت دارد .

فروشگاه های مختلف ، دفاتر و 5 برج مسکونی 30 طبقه حدود 155 هزار متر مربع در این مرکز بزرگ را به خود اختصاص داده اند . فضای پارکینگ مجموعه با بیش از 3350 پارکینگ ، 13 هزار متر مربع وسعت دارد . این مرکز تنها دو دقیقه با مترو پایتخت ترکیه فاصله دارد از این رو می توان گفت که از مراکز خرید بسیار شلوغ و پر تردد به حساب می آید .

 

پروژه نظارت تصویری هایک ویژن – مترو مال آنکارا

گستردگی بیش از اندازه مترو مال ، ورودی های متعدد ، نزدیکی بیش از حد به مترو ف تردد روزانه بیش از 300 هزار مسافر و مواردی دیگر ، مسئولان این مرکز را با یک چالش امنیتی جدی روبرو کرد . از این رو آنها برا پوشش نیاز های خود ، پس از بررسی فراوان ، تیم هایک ویژن ( Hikvision ) را انتخاب کردند و مقرر شد تا تیم فنی  هایک ویژن  برای پوشش فضای مرکز خرید مترو مال آنکارا ، راه حل امنیتی ارائه بدهد .

چالش های پیش رو

مرکز مترو مال Ankara شمار زیادی بازدید کننده و مشتری روزانه دارد ، اگر به این افراد ، فروشندگان ، توریست ها و ساکنان برج های مسکونی را اضافه کنید به این نتیجه می رسیم که با یک مرکز بسیار شلوغ روبرو هستیم . تردد بسیار زیاد در بازار ، ورودی ها و راهرو های متعدد ، پارکینگ های گسترده و بزرگ و مجتمع مسکونی مجاور این مرکز همگی چالش های مهمی بر سر راه نظارت و امنیت بیشتر و بهتر بود . همچنین نزدیکی به مترو و 300 هزار نفر مسافر روزانه اهمیت این چالش امنیتی را صد چندان می کند .

برای آگاهی از بهترین  قیمت دوربین مداربسته  با شرکت مهرتجارت تماس بگیرید.

راهکار نظارتی هایک ویژن

تیم فنی هایک ویژن پس از بازدید و بررسی قسمت های مختلف این مرکز خرید و جلسات متعدد با مسئولان و تحلیل دقیق نیاز های امنیتی آنها ، در نهایت راه حل نظارت تصویری و امنیتی خود را ارائه کردند در این راهکار هایک ویژن محصولات زیر استفاده شد.

·411 دوربین بولت دید در شب هایک ویژن DS-2CD2620F-IS

·115 دوربین دام دید در شب هایک ویژن DS-2CD2720F-IS

·19 دوربین هایک ویژن DS-2DE5220I-AE

·11 رکوردر هایک ویژن DS-9664NI-F16

·35 کنترل کننده تردد افراد هایک ویژن DS-K2604

·30 کارت خوان مدل DS-K1101M

·یک سرور بهمراه نرم افزار IVMS-5200E

·دو کلاینت کنترل کننده DS-K2604

هایک ویژن ترکیه پس از نصب و راه اندازی سیستم نظارت تصویری و امنیتی ، آموزش پرسنل  مرتبط امنیتی را طی دوره های آموزشی  انجام داد و تیم فنی هایک ویژن به سوالات آنها در حین و پس از اتمام پروژه پاسخ دادند .

سطح ایمنی مرکز خرید پس از نصب سیستم نظارت تصویری به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرد . به عنوان مثال تصاویر دوربین های مدار بسته هایک ویژن توانست مظنونی که از یکی از فروشگاه های مرکز خرید سرقت کرده بود را شناسایی و پیدا کرده و به ماموران امنیتی کمک کند . در حال حاضر مسئولان مترو مال آنکارا می خواهند سیستم نظارت تصویری خود را گسترش دهند و از آن برای پوشش برج های مسکونی نیز استفاده کنند . همچنین تیم فنی هایک ویژن نیز در تلاش است تا پلتفرم ویدیویی 5200e خود را با سیستم های اعلام سرقت و اعلام حریق نصب شده در مجموعه یکپارچه کند تا مشتریان با خیال راحت و تنها از طریق یک سیستم واحد ، نظارت و مدیریت تمامی تجهیزات امنیتی را انجام دهند .

خرید  پکیج دوربین مداربسته  با بهترین قیمت از شرکت مهر تجارت.

پروژه نظارت تصویری هایک ویژن – مترو مال آنکارا (قسمت دوم)

شرکت هایک ویژن به عنوان یکی از تولید کنند گان برتر در حوزه نظارت تصویری و تجهیزات نو آورانه و پیش رو در تلاش است تا با استفاده از سبد محصولات کامل خود ، نیاز های امنیتی و نظارتی مشتریان را به نحو مطلوب پوشش دهد . یکی از حوزه هایی که هایک ویژن در آن ، راهکار های حفاظتی کامل و جامعی ارائه می کند حوزه مراکز خرید است . راه حل های مختلف مبتنی بر دوربین مدار بسته هایک ویژن در کنار سایر راهکار ها مانند کنترل تردد و اعلام سرقت توسط شرکت هایک ویژن در بالاترین استاندارد ها ارائه می شود.

بیشتر بخوانید :  بهترین دوربین‌ مدار بسته

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۴:۱۳ توسط:مربی موضوع: نظرات (0)