عزیزمی عزیزمی .

عزیزمی

عکس بیلی ایلیش برای پروفایل

عکس بیلی ایلیش برای پروفایل

x3_kks.jpg

عکس بیلی ایلیش برای پروفایل

بیلی آیلیش، فوق ستاره محبوب دنیای موسیقی متولد ?? دسامبر ???? (?? آذر ????) است و در منطقه‌ای به نام های‌لند پارک واقع در لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمده است. خانواده او شامل پدر، مادر و برادر بزرگترش است که همگی هنرمند بوده و هر کدام به نحوی در کشف استعداد موسیقی و موفقیت روز افزون بیلی تاثیر به سزایی داشته‌اند. imo free video calls and chat  برنامه ایست که به کاربران اندروید امکان چت و برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان را میدهد.

برادر بیلی، فینیاس نه تنها یکی از نزدیکترین دوستان او است، بلکه در تمامی موسیقی‌های شگفت انگیزی که از او می‌شنویم نیز کمک بزرگی محسوب می‌شود! او تمام ?? آهنگ موجود در آلبوم بیلی با عنوان «وقتی همه خواب هستیم، به کجا می‌رویم؟» را نوشته و تولید کرده است. فینیاس تمایل دارد آهنگ‌هایی بنویسد که به احساسات بیلی بیشتر از هرچیز دیگری نزدیک باشد!

در بازار موسیقی امروز جهان، پوشیدن لباس‌های بدن نما و حواشی دنیای مجازی در مورد اندام و سبک لباس خواننده‌ها حسابی داغ است و این چیزی است که بیلی قبل از ورود به صنعت موسیقی درباره‌اش می‌دانست.

او علاوه بر داشتن صدای آواز بی نظیرش، بیشتر به دلیل داشتن لباس‌های عجیب و غریب و گشادش شناخته می‌شود، اما در حقیقت معلوم شد که او برای دوری کردن از جلب توجه با لباس‌های بدن نما و صحبت مردم درباره بدنش این لباس‌های خاص و عجیب را انتخاب می‌کند و عاشق لباس‌ها و سبک و استایلش است و دوست دارد با سبک خاص خودش دیده و شناخته شود.

همه در یک مقطع زندگی خود طرفدار جاستین بیبر بوده‌اند، درست است؟ بیلی از کودکی طرفدار بزرگ جاستین بیبر بوده و در خیلی از مصاحبه‌هایش در این مورد صحبت کرده و همچنان هم او را دنبال می‌کند. در حال حاضر بیلی و جاستین دوستان بسیار نزدیکی با هم هستند! جاستین حتی در مصاحبه رادیویی با زین لاو اظهار داشت که نسبت به بیلی احساس مسئولیت می‌کند و برای حفظ امنیت و محافظت از او هر کاری انجام می‌دهد

 

مجموعه عکس بیلی ایلیش برای پروفایل در سایت یک سوال

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۴:۲۲ توسط:مربی موضوع: نظرات (0)