عزیزمی عزیزمی .

عزیزمی

بهترین هتل‌های استانبول

بهترین هتل‌های استانبول

استانبول، به دلایل گوناگون از جمله نزدیک بودن به ایران و برخورداری از جاذبه‌های فراوان و متنوع گردشگری، یکی از مقاصد محبوب سفر در میان هموطنان‌مان است. حتما لازم نیست استانبول را با تور بروید، خودتان می‌توانید بلیت پروازتان را تهیه کنید و در یکی از بهترین هتل های استانبول یک اتاق بگیرید. به همین راحتی یکی از رویایی‌ترین سفرهایتان شروع می‌شود.

 

اگر به فکر رزرو هتل در استانبول هستید، ما در این مطلب به شما شیک ترین و لوکس ترین هتل های ? و ? ستاره استانبول را معرفی کرده‌ایم.

 

این هتل‌ها به انتخاب کاربران سایت‌های مختلف اجاره تور و هتل ترکیه و نظرات مسافران ترکیه و تجربه‌هایشان انتخاب شده‌اند.

بهترین هتل های ? ستاره استانبول

وقتی از هتل های ? ستاره استانبول صحبت می‌کنیم، یعنی هتلی که شرایط و امکانات ویژه و ایده‌ئالی دارد و تمام استانداردهای روز دنیا در آن‌ها رعایت می‌شود.

یکی از بهترین هتل ها استانبول هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل های میدان تقسیم استانبول در قلب شهر زیبای استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم، هتل مجلل دیوان خودنمایی می‌کند. این هتل به‌دلیل معماری مدرن، موقعیت جغرافیایی و امکاناتی که دارد، طرفداران زیادی در میان گردشگران پیدا کرده است و به‌عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول شناخته شده است.

بخشی از زیبایی و شکوه این هتل در دل معماری مدرن آن نهفته شده که کم‌کم با ورود به آن، دکوراسیونی دیده می‌شود که تلفیقی از معماری مدرن و عناصر فرهنگی سنتی ترکیه است که در کنار هم فضا و اتاق‌ها را چشم‌نواز می‌کند.

هتل سوئیس هتل جزو بهترین هتل های استانبول است که به خاطر طراحی دکوراسیون شیک، امکانات و خدمات حرفه‌ای آن توانسته جایزه‌های زیادی را از آن خود کند. موقعیت عالی این هتل مجلل انجام هر کاری را در شهر آسان و راحت می‌کند. کاخ دولما باغچه و میدان تکسیم جاذبه‌های بسیار مناسبی هستند که با پیاده‌روی در عرض چند دقیقه می‌توانید به آنها برسید. اتاق‌های این هتل مدرن و جادار هستند و مناظر فوق العاده‌ای از استانبول را می توان از چشم انداز آنها تماشا کرد. ویژگی خاص هتل سوئیس هتل وجود مرکز اسپا و تندرستی آن است که امکانات بسیار خوبی را برای بازسازی ذهن، بدن و روح شما در اختیارتان قرار می‌دهد. امکانات درجه یک همراه با موقعیت عالی این هتل را به یک انتخاب برتر تبدیل کرده است.

هتل مارمارا با اتاق‌های مجلل و چشم‌اندازی عالی رو به بسفر، اقامتی از هر لحاظ به‌یادماندنی و دلنشین را برای شما رقم خواهد زد. این هتل در میدان تقسیم – قلب شهر استانبول – واقع شده است و تمامی واحدهای اقامتی آن به بهترین امکانات رفاهی ممکن مجهز شده‌اند. از سایر امکانات و مزیت‌های رزرو هتل مارمارا تقسیم استانبول می‌توان به رستوران پانارومیک، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، استخر، آب گرم، اینترنت وای‌فای رایگان و… اشاره کرد.

هتل تکسیم گونن یکی از نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم است و فقط 110 متر از این میدان معروف در استانبول فاصله دارد. این هتل اتاق های لوکس دارد که مجهز به تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار و سشوار هستند و یک نشیمن وسیع دارند. انواع کیک و دسر در کافه هتل سرو می شود.

هتل الیت ورد استانبول در منطقه تکسیم واقع شده و حدود کمتر از 5 دقیقه و 200 متر با میدان تکسیم فاصله داره که از لحاظ دسترسی کاملا مناسب هست و با توجه به قرار گرفتن خروجی ایستگاه مترو در میدان تکسیم به راحتی میشه با مترو تردد کرد. پرسنل این هتل بسیار خوش برخورد و تا حدودی مسلط به زبان انگلیسی هستند.

هتل گرمیر پالاس استانبول دکوراسیونی به سبک بریتانیایی که ترکیبی از سبک‌های باروک و عثمانی است و اتاق‌های مخصوص آن رو به دریا و باغ است، همچنین کلاس ویژه هتل تراس بزرگ و سالن بدنسازی مخصوص دارد. از امکانات این هتل می‌توان به کرایه خودرو، سالن کنفرانس و ملاقات، اتاق مخصوص افراد غیرسیگاری، صندلی چرخ دار مخصوص افراد معلول، رستورانی با غذاهایی خاص و متنوع و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد. موقعیت مکانی هتل گرمیر پالاس نزدیک به ایستگاه متروی تکسیم، خیابان استقلال، برج گالاتا، بازار ادویه و برخی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر استانبول است.

هتل سوئیسوتل بسفروس (Swissôtel The Bosphorus) یکی از بهترین هتل های استانبول برای اقامت در سفرهای خانوادگی می‌باشد، این هتل مجلل در نزدیکی ساحل بشیکتاش شهر استانبول واقع شده‌ است. هتل به لحاظ موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول دارد و توانسته از میهمانان خود در سایت بوکینگ امتیاز ?.? را دریافت کند. چشم انداز برخی از اتاق‌های این هتل به سمت باغچه سرسبز هتل میباشد و برخی از اتاق‌ها مجهز با بالکن برای استفاده مسافران هستند، هتل با فرودگاه بین المللی سابیها حدود ?? کیلومتر فاصله دارد.

https://logopond.com/SibylLara1/profile/636305/?filter=&page=

https://8tracks.com/sibyllara1

https://www.intensedebate.com/people/SibylLara1d

https://www.f6s.com/sibyl-lara

https://letterboxd.com/sibyllara1/

https://www.openlearning.com/u/sibyllara-rz89ub/

https://www.bitsdujour.com/profiles/JBiwno

https://www.zillow.com/profile/SibylLara1

https://qooh.me/SibylLara1

https://list.ly/sibyllara1/lists

https://www.divephotoguide.com/user/SibylLara1

https://www.wikidot.com/user:info/sibyl-lara

https://qiita.com/SibylLara1

https://www.creativelive.com/student/sibyl-lara?via=accounts-freeform_2

https://www.veoh.com/users/SibylLara1

https://www.pearltrees.com/sibyllara1#item532759156

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/246897.page

https://www.adaxes.com/questions/user/SibylLara1

https://www.wattpad.com/user/SibylLara1

https://active.popsugar.com/@SibylLara1/profile

https://www.hackathon.io/users/419666

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۰:۱۷ توسط:مربی موضوع: نظرات (0)