عزيزمي عزيزمي .

عزيزمي

افزايش بازديد سايت و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۱۷ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

معرفي بهترين لينكدوني تلگرام [+2 ميليون عضو فعال

معرفي بهترين لينكدوني تلگرام [+2 ميليون عضو فعال]

اين روزها تلگرام، به محبوب‌ترين پلتفرم ارتباطي در سراسر جهان، تبديل شده است و مثل يك ابزار جادويي، ارتباطات الكترونيكي را سريع‌تر و با كيفيت‌تر كرده است.

اگر شما هم از تلگرام استفاده مي‌كنيد، بي‌شك به عضويت در يك لينكدوني مفيد و فعال نياز داريد، در اين مطلب، بهترين كانال لينكدوني تلگرام، خدمت شما معرفي مي‌شود.

 

n3_djoh.jpg

 

 

كانال لينكدوني تلگرام چيست؟

لينكدوني‌ها اصولا كانال‌هاي تلگرامي هستند كه در آن‌ها لينك بهترين گپ‌ها و كانال‌هاي تلگرامي، قرار داده مي‌شود و يك راه عالي، براي پيدا كردن گپ‌ها يا كانال‌هاي آموزشي مورد نياز، محسوب مي‌شوند.

 

مخاطبين لينكدوني‌ها چه كساني هستند؟

طرفداران لينكدوني‌ها به دو دسته كاربران عادي تلگرام كه به دنبال كانال‌ها و گروه‌هاي آموزنده هستند و مديران تلگرامي كه هدف افزايش ممبر گروه يا كانال خود را دارند، تقسيم مي‌شود.

 

بهترين كانال تلگرام لينكدوني كدام است؟

لينكدوني ياسي، با داشتن بيش از 2 ميليون عضو فعال، بهترين كانال لينكدوني تلگرام است، كه مي‌توانيد با عضويت در آن، به دريايي از مفيدترين لينك‌ها در تلگرام، دسترسي داشته باشيد و لذت ببريد.

چرا لينكدوني ياسي، بهترين لينكدوني تلگرام است؟

لينكدوني ياسي، يك كانال فوق العاده است و تمام نيازهاي شما از داشتن يك لينكدوني بدون نقص را برآورده مي‌كند، با ياسي، گويا در كانال‌هال تلگرامي زير نيز عضو شده ايد‌!

  • كانال لينكدوني مشهد

مشهد، يكي از كلان شهرهايي است كه گروه‌ها و گپ‌هاي تلگرامي به شدت فعالي دارد، لينكدوني ياسي، هر روزه لينك بهترين گپ‌ها‌ و كانال‌هاي تلگرامي مشهد را انتشار مي‌دهد.

  • كانال لينكدوني كرج

اگر به دنبال يك لينكدوني فعال هستيد كه بتوانيد از طريق آن، بهترين كانال‌ها و گروه‌هاي تلگرامي كرج، دسترسي داشه باشيد، لينكدوني ياسي را از دست ندهيد.

  • كانال لينكدوني تهران

به هيچ وجه نمي‌توان از اهيمت بالاي گروه‌ها و كانال‌هاي تلگرامي در پايتخت چشم پوشي كرد، ساكن هر نقطه از كشور هم كه باشيد عضويت در كانال‌ها و گروه‌هاي تلگرامي، از نان شب نيز براي شما واجب‌تر است.

 

مزاياي عضو شدن در بهترين كانال لينكدوني تلگرام چيست؟

عضويت در يك لينكدوني فعال و به روز، بسياري از كارها را براي شما در دنياي تلگرام، ساده‌تر مي‌سازد و شما را از شر دردسرهاي پيدا كردن لينك كانال يا گروه مورد نيازتان، آسوده مي‌سازد.

همچنين اگر ادمين كانال يا گروه خاصي در تلگرام هستيد مي‌توانيد به سادگي با عضويت در لينكدوني ياسي، درخواست اشتراك گذاري لينك و افزايش ممبر داشته باشيد.

برخي از مهم‌‌ترين دلايلي كه عضويت در لينكدوني ياسي را واجب مي‌كند، به شرح زير است:

  1. فعال‌ بودن 24 ساعته كانال
  2. عدم وجود تبليغات مزاحم
  3. اشتراك لينك با هزينه مناسب
  4. بازدهي 100% كانال
  5. رعايت قوانين اخلاقي
  6. وجود بهترين لينك‌هاي تلگرام و ...

 

سخن پاياني

اگر شما دوست داريد كه در بهترين كانال لينكدوني تلگرام، با داشتن بيش از صدها هزار عضو فعال عضو شويد، پيشنهاد مي‌كنيم، عضويت در لينكدوني ياسي را از دست ندهيد.

https://linkdoooni.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۵:۳۶ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

Dual Stream در دوربين مداربسته به چه معناست؟

Dual Stream در دوربين مداربسته به چه معناست؟

 

 

در هنگام مشاهده تصاوير ارسالي از دوربين هاي مداربسته معمولا امكان پخش تصاوير به صورت همزمان براي چندين كاربر با مشكل مواجه مي شود. براي مثال زماني كه در يك واحد اداري ضرورت دارد تا چنديدن كاربر مختلف به تصاوير دسترسي داشته و بتوانند آنها را در كامپيوتر يا تلفن همراه خود ببينند.
به همين دليل توليد كنندگان سيستم هاي پخشي را ارائه كردند كه تا حد زيادي اين مشكل را برطرف نموده است.
سيستم پخش Dual Stream به شما اين امكان را مي دهد كه دو جريان تصويري را به صورت همزمان از دوربين هاي مداربسته آنالوگ يا IP دريافت نماييد. اين دو جريان با يكديگر تفاوت داشته و يكي جريان اصلي با نام Main Stream و ديگري با نام جريان فرعي يا Sub Stream خوانده مي شوند. جريان اصلي داراي رزولوشن بهتري نسبت به جريان فرعي است.

معني لغوي Dual Stream

لغت Stream به معناي جريان آب است كه به اطلاعات تصوير اشاره دارد. به دليل آنكه كه ويدئوها از پشت سر هم قرار گرفتن پي در پي تصاوير موجود شكل مي گيرند، از اصطلاح جريان در رابطه با ويدئو ها استفاده مي شود.
Dual Stream
به معناي استفاده از دو مسير متفاوت براي پخش همزمان تصاوير است كه هر يك داراي ويژگي هاي مخصوص به خود هستند.

نحوه عملكرد سيستم Dual Stream

Dual Stream در معناي لغوي به معناي “جريان دو سويه” است. در حالت عادي دستگاه ضبط كننده تنها يك شكل از تصوير را دريافت مي كند و آن را براي نمايش ارسال مي كند. در اين حالت ما تنها يك Stream يا جريا تصويري داريم.
سيستم هاي مداربسته را به صورت Dual Stream طراحي مي كنند. در اين حالت دو تصوير با اندازه و كيفيت متفاوت براي دو كاربر مختلف ارسال مي شوند. تصوير اصلي كه Main stream هم ناميده مي شود، براي نمايش در نمايشگري كه مستقيما به دستگاه متصل شده است، ارسال شده و يك تصوير كوچكتر و كم حجم تر به نام Sub Stream نيز براي يك گيرنده ديگر ارسال مي شود.
ويژگي ها و كيفيت هر يك از اين جريان هاي تصويري در تنظيمات دستگاه قابل تغيير است. البته معمولا كيفيت تصوير Substream از Mainstream كمتر است.

كاربرد جريان SubStream

هر زمان كه كاربر تمايل داشته باشد تا از طريق وسيله ديگري به جز دستگاه ضبط، تصاوير دوربين ها را مشاهده نمايد، مي تواند از پخش به صورت Sub Stream استفاده نمايد. اين موضوع مي تواند شامل مشاهده تصاوير بر روي موبايل از طريق اينترنت، مشاهده تصاوير از طريق يك كامپيوتر متصل به دستگاه اصلي و … باشد.
با اين حال بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه كيفيت تصوير در اين روش با كيفيت تصوير اصلي دستگاه متفاوت بوده و معمولا داراي كيفيت پايين تري است. البته توجه داشته باشيد كه روزولشن و نرخ فريم به صورت جداگانه براي Substream قابل تنظيم است.
لازم به ذكر است براي بالا بردن كيفيت تصاوير در سيستم Substream تجهيزاتي وجود دارند كه كيفيت بالاتري را ايجاد مي كنند و يا يك استريم اضافه ي ديگر با كيفيت بالا را (به جز Main Stream) براي كاربر فرآهم مي كنند.
دوربين هاي تحت شبكه همگي داراي اين قابليت هستند. برخي از دستگاه ها و دوربين هاي پيشرفته موجود در بازار داراي قابليت Multi Stream بوده و مي توانند چندين تصوير متفاوت را به صورت همزمان براي كاربري هاي متفاوت پخش كنند.

 

منابعي براي مطالعه بيشتر:

1.نكات برجسته بازار كنترل تردد (access control )

2.حمل و نقل هوشمند با سيستم نظارت ويدئويي

3.تبليغات در صنعت حفاظتي

4.طراحي سايت دوربين مداربسته

5.روش هاي بازاريابي دوربين مداربسته هايك ويژن

6.رموز فروش موفق دوربين مدار بسته

7.سيستم نظارت ويدئويي از راه دور ابزاري براي بهينه‌تر كردن سيستم هاي نظارتي

  1. راهكار شهر امن شركت Hikvision در كليپي جالب به نمايش گذاشته شد.
  2. قابليت هاردديسكهاي جديد سيستم نظارت تصويري Seagate
  3. شركت Uniview در رقابتي جهاني با شركتهاي Hikvision و Dahua
  4. اينترنت اشياء – IOT در خدمت امنيت جامعه !
  5. استفاده از دوربين هاي 4K در پروژه هاي مداربسته چگونه است ؟
  6. لوكس نوري در دوربين هايك ويژن چيست ؟
  7. تجهيز جايگاه نفت و گاز شركت توتال با دوربين مداربسته هايك ويژن

تفاوت سري Easy IP 2.0 و سري Easy IP 2.0 Plus در چه مواردي مي باشد ؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۲:۰۳ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)