عزيزمي عزيزمي .

عزيزمي

ان وي ار چيست؟ / عيب يابي و رفع مشكلات NVR

ان وي ار چيست؟ / عيب يابي و رفع مشكلات NVR

nvr ان وي ار چيست؟ مخفف Network Video Recorder بمعني دستگاه ضبط تصاوير دوربين مداربسته

 است اين دستگاه تا حد زيادي معادل دستگاه DVR در سيستم شبكه است. بايد

بدانيد كه براي دوربينهاي شبكه نخواهيد توانست از دستگاه DVR براي ضبط تصاوير

استفاده كنيد.NVR نيز مانند DVR در مرحله اول با توجه به تعداد كانالهاي ورودي طبقه

بندي ميشود. در مرحله دوم NVR ها بر اساس كيفيت ضبط تصاوير طبقه بندي ميشوند.

تعداد كانالهاي رايج براي دستگاه NVR عبارتند:

???????? و

نكاتي در انتخاب NVR:

?- تطابق پروتكل دستگاه و دوربينها:

اولين نكته در زمان انتخاب دستگاه NVR تطابق دستگاه با پروتكل دوربينهاست، توجه داشته باشيد كه در سيستمهاي شبكه مانند دستگاه هاي آنالوگ نميتوان هر دوربيني را بدون توجه به مدل و توليد كننده به سيستم اضافه كرد. در صورتي كه ميخواهيد از مدلهاي متفاوتي از دوربين در يك محل استفاده كنيد بايد تمامي دوربيتهاي داراي پروتكل Onvif باشند. اين پروتكل يك پروتكل مشترك بين توليد كننده هاي مختلف است كه امكان نصب دوربين هاي مختلف را در يك سيستم بشما ميدهد.

?-تعداد كانال هاي دستگاه:

تعداد كانال هاي دستگاه NVR بايد همواره برابر يا بيشتر از دوربينهاي نصب شده در محل باشند.

?-بالاترين كيفيت ضبط دستگاه:

در كاتالوگ دستگاه معمولا بالاترين كيفيت قابل ضبط در دستگاه نوشته ميشود، توجه داشته باشيد كه اين كيفيت بايد حتما بيش از كيفيت تصوير دوربين هاي شما باشد.در غير اينصورت دستگاه قادر به ضبط تصوير دوربين ها با كيفيت واقعي دوربيت نخواهد بود.

?-پهناي باند ورودي دوربين:

 دستگاه NVR داراي پهناي باندي محدود در ورودي است، بدين معناست كه اطلاعات ورودي دستگاه بايد در محدوده اي مشخص محدود شوند. در صورتي كه از تعداد زيادي دوربين هاي با كيفيت در محل استفاده ميكنيد حتما توجه داشته باشيد كه اطلاعات ارسالي به دستگاه از پهناي باند ماكزيمم آن بيشتر نباشد، اين پهناي باند را با واحد Mbps در مشخصات دستگاه نشان ميدهند.

?-كيفيت تصوير خروجي دستگاه:

دستگاه NVR داراي دو خروجي ديجيتال براي نمايش تصاوير است،اين خروجي ها امكان مشاهده تصاوير تا كيفيت مشخصي را به شما ميدهد، براي مثال ممكن است شما از يك دوربين ? مگا پيكسل در محل استفاده كرده باشيد و حتي دستگاه قابليت ضبط با اين كيفيت را داشته باشد اما شما در مانيتور يا تلويزيون خود تصاوير را با كيفيت ?يا ? مگا پيكسل ببينيد.

?-تعداد هاردها و ظرفيت قابل پشتيباني:

تعداد و ظرفيت هاردهاي قابل اتصال به دستگاه اتصال به دستگاه NVR محدود است، توجه داشته باشيد كه در صورتي كه نياز به ضبط تصاوير براي مدت طولاني داريد بايد حتما اين موضوع را از قبل پيش بيني كرد.

اگر قصد خريد دوربين مداربسته يا ديگر تجهيزات حفاظتي را داريد ما به شما مارك  hikvision  هايك ويژن توصيه مي كنيم.

عيب يابي و رفع مشكلات NVR

گاهي در نصب و راه اندازي دوربين مداربسته و NVR با مشكلاتي مواجه مي شويم كه براي حل آن ها مجبوريم زمان زيادي را صرف كنيم در اين مقاله ميخواهيم برخي از مشكلات NVR را با هم بررسي كنيم :

 

NVR از طريق مرورگر شبكه در دسترس نيست

غير مجاز مي باشد Server

اگر از غير مجاز مي باشد Server استفاده مي شود ، تنظيمات آن را در مرورگر شبكه خود غير فعال كنيد.

ساير مشكلات شبكه

كابل شبكه را با اتصال آن به تجهيز شبكه ي ديگري امتحان كنيد.

صفحات وب به درستي نمايش داده نمي شود.

بار شبكه بسيار زياد است

ممكن است به دليل پهناي باند ناكافي باشد.

اطلاعات ضبط شده يافت نميشود

زمان دستگاه به صورت دستي تغيير داده شده است

وقتي به طور دستي زمان تغيير كند، هنگام جستجوي تصويردر زمان خاصي، آن تصوير يافت نخواهد شد. اين در صورتي است كه اطلاعات در دستگاه موجود است و دو تصوير مختلف در يك زمان ثابت ثبت شده اند و اين تصاوير در دسترس خواهد بود. اگر زمان تغيير داده شده در نمايش تصاوير لحاظ شود

تصاوير نمايش داده نمي شوند

ActiveX

اكتيو ايكس نرم افزاري است كه امكان نمايش زنده تصاوير را براي ويندوز ميسر مي سازد. اگر اين نرم افزار به درستي نصب نشود، امكان نمايش تصاوير وجود نخواهد داشت. براي نصب اكتيو ايكس، در مرورگر شبكه در قسمت SECURITY در Internet Options بايد در سطح مربوطه امنيت شبكه را به طور موقتي جهت نصب نرم افزار اكتيو ايكس در حد LOWER كاهش داد و سپس به منوي اصلي نصب نرم افزار اكتيو ايكس بازگشت و آن را نصب كرد و دوباره به قسمت SECURITY رفت و تنظيمات امنيتي را به حالت قبلي بازگرداند. نكته: جهت نصب اكتيو ايكس بايد با كاربري Admin وارد سيستم شد.

بيشتر بخوانيد:   نصب دوربين مدار بسته

تعداد بالاي كاربران

NVR ها در تعداد كاربران سيستم محدوديت دارند و تنها تعداد بالاي كاربران نمايش تصاوير را براي تعداد مشخصي از كاربران تضمين مي كنند.

مشكلات شبكه

معمولا NVR ها از درگاه ?? و ???? جهت نمايش تصاوير استفاده مي كنند و اگر صفحات وب در دسترس باشند، ولي امكان نمايش تصاوير نباشد بسته نبودن (Block) اين درگاه ها بايد بررسي شود. سرورهاي دوربين هاي شبكه بايد از طريق درگاه ?? در دسترس باشند.

تنظيمات اشتباه Firewall

تنظيمات Firewall و همچنين مشكلات شبكه ذكر شده در بالا بايد بررسي شود

تنظيمات شبكه

تنظيمات روتر و Subnet mask بررسي و در صورت نياز دوباره پيكربندي شود.

امكان ضبط دستي وجود ندارد

نام كاربري نا معتبر

بايد با نام كاربري صحيح وارد سيستم شد و در صورت ورود با نام كاربري نا معتبر ، اين گزينه غير فعال خواهد شد.

امكان ورود با نام ميزبان وجود ندارد

خطاي تنظيمات

تنظيمات مربوط به Host name و Dns server بررسي شود.

مشكلات تصوير

به روز رساني تصاوير بسيار كند انجام مي شود و يا اصلا انجام نمي شود

اگر تصاوير پيچيده باشند، تعداد كاربراني كه به NVR دسترسي دارند بايد محدود شود.كافي بودن پهناي باند در دسترس بايد بررسي شود و همچنين از كامپيوتري براي مانيتورينگ استفاده شود كه حداقل مشخصات لازم را جهت اين كار داشته باشد

سرعت فريم تصاوير در حد انتظار نيست

ممكن است به دلايل زير روي دهد:
كامپيوتري كه براي مانيتورينگ به كار گرفته شده است حداقل مشخصات لازم را نداشته باشد.
پهناي باند كافي نباشد.
ت

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۰۳ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

طراحي فروشگاه اينترنتي اصفهان

طراحي سايت اصفهان

طراحي سايت در اصفهان يك صنعت بسيار پر كار مي باشد. در اين زمينه شركت هاي زيادي به رقابت با يك ديگر مي پردازند. يكي از شركت هاي فعال و با سابقه در اين زمينه شركت طراحي سايت وب يار مي باشد. اكنون مي خواهيم خدمات شركت وبيار را براي شما توضيح دهيم. مقاله خود را با يك سوال شروع مي كنيم؟

شركت وبيار چه خدماتي را به شما ارائه مي دهد؟

همان طور كه گفته شد شركت طراحي سايت وب يار بيش از 20 سال است كه در بازار طراحي سايت اصفهان رقابت دارد. اكنون خدماتي كه شركت وبيار به شما ارائه مي كند، بسيار گسترده هستند.اكنون با هم اين خدمات را بررسي مي كنيم.

طراحي سايت اصفهان:

شركت وبياردر زمينه طراحي سايت اصفهان فعاليت هاي گسترده اي را انجام مي دهد.اما چگونه؟ وقتي كه يك مشتري به ما مراجعه مي كند،ما با توجه به نياز مشتري براي او يكي از دو گزينه زير را انتخاب مي كنيم:

  • طراحي قالب براي سي ام اس هاي قدرتمندي مثل وردپرس
  • طراحي يك قالب اختصاصي و پنل مديريت اختصاصي براي مشتري

كه با توجه به نياز مشتري يكي از اين دو را به او پيشنهاد مي كنيم.

طراحي فروشگاه اينترنتي اصفهان:

اين خدمت نيز زير مجموعه طراحي سايت اصفهان مي باشد. و خدمات ارائه شده با آن يكي هستند.يعني مشتري مي تواند سي ام اس اختصاصي يا قالب اختصاصي با سي ام اس هاي عمومي را انتخاب كند. در بازار طراحي سايت اصفهان اگر به دنبال قيمت مناسب تر هستيد كار با سي ام اس هاي قدرتمندي نظير وردپرس و ووكامرس را به شما پيشنهاد مي كنيم.اما اگر تعداد محصولات شما بيش از مقداري است كه نميتوانيد با وردپرس،ووكامرس آن ها را مديريت كنيد.پيشنهاد ما به شما استفاده از سي ام اس هاي اختصاصي است كه توسط تيم طراحي سايت وب يار براي شما نوشته شده اند.   طراحي سايت اصفهان

سئو سايت اصفهان:

يكي از خدماتي كه در زمينه طراحي سايت اصفهان رقابت بسيار زيادي در اين زمينه شكل گرفته است،سئو سايت اصفهان مي باشد. تيم سئو فعال در شركت وبيار كه با نام سئويار فعاليت دارد،وظيفه دارد تا سايت شما را به صفحات اول گوگل برساند تا بتوانيد از گوگل ورودي داشته باشيد.تيم سئو يار در زمينه هاي مختلفي مانند:

  • ساخت بكلينك
  • بهينه سازي قالب هاي شما
  • توليد محتوا
  • بهينه سازي ديتا بيس شما

و خدمات ديگري كه مي توانيد به مقاله سئو سايت اصفهان مراجعه كنيد. طراحي سايت اصفهان

خدمات هاستينگ:

يكي از مهم ترين مراحل طراحي سايت اصفهان خريد هاست مي باشد..يكي ديگر از خدمات ارائه شده توسط ما خدمات هاستينگ در اصفهان مي باشد.تيمي كه اين وظيفه را بر عهده دارد تيم هاست يار مي باشد.هاست هاي ارائه شده به مشتريان ما در سرور هاي يك شركت معتبر آلماني قرار داررند. كه اگر شما بخواهيد به صورت مستقين از اين شركت خريداري كنيد هزينه هاي بسيار سنگيني را بايد بپردازيد. اما اگر با تيم هاست يار همكاري كنيد، شما مي تونيد با قيمت بسيار كمتر از هاست هاي پرسرعت برخوردار شويد. طراحي سايت اصفهان

بازاريابي اصفهان:

تيم بازاريابي وبيار خدمات گوناگوني را در اين زمينه به شما ارائه مي دهد. اين خدمات عبارت اند از:

  • ارسال پيامك انبوه
  • ارسال پيامك انبوه در واتساپ
  • ارسال ايميل انبوه

و ديگر خدماتي كه مي توانيد در مقاله افزايش فروش و برندينگ بخوانيد. طراحي سايت اصفهان

ديجيتال ماركتينگ و مديريت سايت اصفهان:

شركت وبيار در زمينه ديجيتال ماركتينگ و مديريت سايت اصفهان نيز مي تواند به شما كمك كند. با فعاليت در شبكه هاي اجتماعي به خصوص اينستاگرام و يوتوب شما مي توانيد ورودي هاي بسيار بالايي به وبسايت خود داشته باشيد.همچنين در زمينه مديريت سايت نيز تعدادي از افراد خبره و متخصص در اين زمينه را به شما معرفي مي كنيم تا به بهترين شكل ممكن سايت شما را مديريت كنند.

طراحي لوگو و ست اداري:

يكي مهم ترين خدمات شركت وبيار در زمينه طراحي سايت اصفهان طراحي لوگو و ست اداري مي باشد. لوگو وبسايت شما نماد كسب و كار شماست. و به وسيله آن شما را مي شناسند. هر چه لوگو ساده تر باشد از جذابيت بيش تري برخوردار است. تيم طراحي لوگو و ست اداري شركت وبيار به شما كمك مي كند تا در عين سادگي لوگو زيبايي را نيز در كنار خود داشته باشد. اين كار برند شما را به يكي از سرشناس ترين برند ها تبديل مي كند.   طراحي سايت اصفهان

كارآموزي طرحي سايت اصفهان:

در مكان هاي مختلف مي شنويد كه خيلي از دانشجويان فارغ التحصيل شده از دانشگاه، بسيار از اين گله مند هستند كه در دوران دانشجويي مطلب مفيدي ياد نميگيرند كه با آن كسب درآمد كنند. ما نيز اين شرايط را درك مي كنيم. تيم طراحي سايت وب يار خبر خوبي را براي شما دارد. ما در تيم طراحي سايت وب يار كارآموز استخدام مي كنيم. به او آموزش مي دهيم و مسير درست ورود به بازار كار صنعت طراحي سايت اصفهان را نشان مي دهيم.براي اطلاعات بيشتر صفحه كارآموزي را مطالعه كنيد.

پكيج هاي آموزشي طراحي سايت اصفهان:

اگر در شهر هاي ديگر حضور داريد و مي خواهيد طراحي سايت را آموزش ببينيد اصلا نگران نباشيد. تيم طراحي سايت وب يار 4 پكيج آموزشي را آماده كرده تا شما را به هدفتان نزديك تر كند. اين پكيج هاي آموزش در زمينه هاي مختلفي همچون:

به شما ارائه مي گردند. و شامل مفيد ترين مطالب موجود در اين زمينه ها مي شوند. اين پكيج ها نتيجه سال ها تجربه مي باشند.پس در حفظ و نگه داري آن كوشا باشيد.

سخن پاياني:

همان طور كه ديديد شركت وبيار علاوه بر طراحي سايت اصفهان خدمات گوناگون و مفيد ديگري را به شما ارائه مي دهد.تا شما بتوانيد بهترين ها را در اختيار داشته باشيد. و لذت فروش 10 و 100 برابري را تجربه كنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر به سايت وبيار مراجعه كنيد. همچنين مي توانيد از طريق واتساپ به شماره پشتيباني پيام ارسال كنيد. در اولين فرصت ممكن جواب شما داده مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۴:۵۷ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

همه چيز درباره مشاور آنلاين و تلفني در مازندران

همه چيز درباره مشاور آنلاين و تلفني در مازندران!

d2_vu35.jpg

همان‌طور كه مي‌دانيد، زندگي امروز ما آنقدر درگير مسائل و مشكلات ريز و درشت شده است كه در بسياري از مواقع، فقط يك وكيل باتجربه مي‌تواند از حق و حقوق‌مان دفاع كند. وكلاي پايه يك دادگستري به دليل داشتن تخصص بالا و مهارت كافي در پيگيري مسائل حقوقي بهترين گزينه براي ما خواهند بود.

حال اگر اين وكلاي دادگستري امكان ارتباط آنلاين و تلفني نيز داشته باشند، كار ما راحت‌تر خواهد بود. چراكه مي‌توانيم سوالات حقوقي و مشكلات خود را با آن‌ها در ميان گذاشته و مشورت كنيم.

در اين مقاله مي‌خواهيم كمي به موضوع مشاوره آنلاين و تلفني در مازندران بپردازيم و در آخر نيز بهترين وكيل مازندران را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتها همراه ما باشيد...

 

بهترين مشاور آنلاين و تلفني مازندران چه ويژگي‌هايي دارد؟

تجربه نشان داده است كه پيدا كردن يك وكيل خوب براي مشاوره آنلاين كمي دشوار است. به همين دليل، بهتر است با ويژگي‌هاي اين وكلا بيشتر آشنا شويم تا انتخاب هوشمندانه‌تري داشته باشيم. برخي از ويژگي‌هاي بهترين مشاور آنلاين و تلفني مازندران عبارت است از:

1- تجربه كافي در وكالت و پيگيري حقوق موكل

اولين نكته‌اي كه براي انتخاب مشاور آنلاين بايد به آن توجه كنيد، تجربه وكيل است. وكلايي كه از تجربه كافي براي حل پرونده‌هاي حقوقي و كيفري برخوردار باشند و كارنامه موفقي از خود بر جاي گذاشته باشند، انتخاب بهتري براي شما خواهند بود.

2- تخصص بالا در زمينه پرونده‌هاي مختلف

همان‌طور كه مي‌دانيد، پرونده‌ها و موضوعات حقوقي بسيار گسترده و متنوع هستند. به همين دليل، تسلط پيدا كردن روي همه‌ي اين موضوعات كاري دشوار است. بهترين مشاور تلفني و آنلاين مازندران به دليل داشتن تخصص كافي در پيگيري انواع پرونده‌ها مي‌تواند كمك بزرگي براي شما باشد. به عنوان مثال، پيگيري پرونده‌هاي خانواده و پرونده‌هاي قتل بايد توسط وكلايي انجام شود كه روي همه‌ي قوانين مرتبط با آن تسلط داشته باشند.

 

3- مورد اعتماد بودن و رازدار بودن

بهترين مشاور آنلاين و تلفني بايد مورد اعتماد شما باشد و از جزئيات پرونده شما سوء استفاده نكند. در حقيقت، يك وكيل حرفه‌اي بايد تمام تلاش خود را انجام دهد تا از موكل خود در برابر اتهامات وارد شده دفاع كرده و از حق او از متهم بستاند. علاوه بر آن، برخي از پرونده‌ها با آبروي افراد ارتباط مستقيمي دارد و بهترين وكيل مازندران بايد راز موكل خود را همواره حفظ نمايد.

4- هزينه مناسب و منصفانه حق الوكاله

گاهي اوقات هزينه وكالت برخي از وكلا آنقدر غير طبيعي و غير منصفانه است كه بسياري از افراد قادر به گرفتن وكيل نيستند. در چنين شرايطي، استفاده از مشاور آنلاين و تلفني بهترين گزينه خواهد بود.

در بخش بعدي با يكي از مجرب‌ترين وكلاي مازندران آشنا مي‌شويم كه سابقه درخشاني در زمينه مشاوره آنلاين و تلفني دارد...

 

دكتر فرهادي؛ بهترين مشاور آنلاين و تلفني مازندران

دكتر زين‌العابدين فرهادي يكي از باسابقه‌ترين وكلاي پايه يك دادگستري است كه تاكنون پرونده‌هاي حقوقي و كيفري زيادي را با موفقيت پشت سر گذاشته است. ايشان به دليل تسلط روي قوانين حقوقي و قانون مجازات اسلامي مي‌تواند مشاور خوبي براي شما باشد.

دكتر فرهادي علاوه بر ملاقات حضوري، امكان مشاوره آنلاين و تلفني را نيز فراهم كرده است. به همين دليل، شما نيز مي‌توانيد سوالات حقوقي خود را در كوتاه‌ترين زمان ممكن از ايشان بپرسيد و مشاوره‌هاي حقوقي را به بهترين شكل دريافت نماييد؛ پس منتظرتان هستيم....

 

منبع:

ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/1117374-بهترين-مشاور-آنلاين-تلفني-در-مازندران

              


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۸:۲۷ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

آشنايي با انواع سيستم هاي تهويه مطبوع ، اجزا و نحوه عملكرد آنها

آشنايي با انواع سيستم هاي تهويه مطبوع ، اجزا و نحوه عملكرد آنها

 به گزارش تيز فروش اگر قصد خريد كولر گازي ، رفتن به بازار يا جستجوي سريع در اينترنت و خريد اسپليت را داريد ، با انواع كولرها و مدل هايي روبرو مي شويد كه انتخاب كولر گازي مناسب را كمي مشكل مي كند. در ادامه انواع سيستم هاي تهويه مطبوع را معرفي كرده ايم. مطالعه اين بخش مي تواند كمك موثري در انتخاب سيستم تهويه مطبوع مناسب باشد.

 

تعريف كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

https://tinyurl.com/bsskpcmk

 

كولر گازي چيست؟

كولر گازي يكي از انواع سيستم هاي تهويه مطبوع است كه مي توان از آن براي ايجاد سرمايش در فصول گرم و همچنين ايجاد گرما در فصول سرد استفاده كرد. ، از شير انبساط و اواپراتور استفاده مي كند.

 

راهنماي انتخاب كولر گازي با كمترين قيمت ، قسمت مورد نظر خود را خريداري كرده و براي مشاهده قيمت كولر گازي كليك كنيد.

اگر مي خواهيد بدانيد چه كسي كولر گازي را اختراع كرده است ، مطمئن شويد كه مقاله را مي شناسيد و 8 مارك موفق كولر گازي را براي ايجاد تقسيم بندي با كيفيت معرفي مي كنيد.

 

 

اولين پيشنهاد كلونيو: براي خريد كولر گازي حتماً از محصولات جنرال ديدن كرده و كولر گازي با كيفيت عمومي را خريداري و قيمت گذاري كنيد كه اين پيشنهاد ويژه كلونيو است.

 

 

گاز مورد استفاده در كولر گازي چيست؟

كولر گازي از گاز مبرد فرئون به نام R410A استفاده مي كند. اين كولر چيه؟ مايع خنك كننده در چرخه سرمايش بسته حركت مي كند و در عين حال ، از طريق تبادل حرارت با محيط ، عمليات خنك كننده يا گرمايش هواي محيط را انجام مي دهد ، زيرا گرما به طور طبيعي از محيط دماي بالاتر به محيط دماي پايين تر منتقل مي شود.

 

كولر گازي R410E R410a

 

 

نيازي نيست براي اين حركت آماده باشيد. اما براي عكس اين مورد ، يعني انتقال سرما به محيط دماي بالاتر ، بايد تدابيري انديشيده شود. براي اين منظور ، بخشي از گرما در اواپراتور جذب شده و بخشي از گرما به كندانسور توزيع مي شود. در چرخه سرمايش ، هر جزء از كولر گازي وظيفه خاصي دارد كه در زير شرح داده شده است.

 

نحوه عملكرد كمپرسور

كمپرسور در كولر گازي مانند قلب در بدن انسان است. به عبارت ديگر ، كمپرسور با استفاده از برق مايع خنك كننده R410A را از اواپراتور مي مكد و سپس آن را تا دماي بالاتر از دماي تقطير فشرده مي كند. سپس گاز خنك كننده از كمپرسور به كندانسور هدايت مي شود.تراكم گاز خنك كننده مي تواند به روش هاي مختلف انجام شود و اين باعث مي شود كه كمپرسورها انواع مختلفي داشته باشند مانند: كمپرسور پيستوني ، كمپرسور دوار و كمپرسور دوار. در بين انواع كمپرسورها ، كمپرسورهاي دوار بهترين و گران ترين هستند.

 

 

 

خازن و نحوه عملكرد آن

م componentلفه ديگري كه در چرخه خنك كننده كولر گازي دخيل است ، كندانسور است. در كندانسور ، گرماي گاز خنك كننده كه ناشي از فشرده سازي در كمپرسور و همچنين جذب گرماي اواپراتور است ، از طريق تقطير ايزوترمال آزاد مي شود.

 

وظيفه شير انبساط يا لوله مو چيست؟

شير انبساط يكي ديگر از اجزاي كليدي كولر گازي است كه وظيفه آن كاهش فشار گاز خنك كننده و همچنين دماي اشباع آن است.

 

 

وظيفه اواپراتور چيست؟

اواپراتور مكاني است كه گرماي محيط را از داخل كولر جذب كرده و باعث تبخير گاز مايع خنك كننده مي شود. ظرفيت كولر گازي براي جذب گرماي محيط بر حسب واحد اندازه گيري انرژي حرارتي در سرمايش و گرمايش جسمي به نام Btu / hr كه به معني واحد گرمايش بريتانيايي است تعيين مي شود.

 

كندانسور و كمپرسور كندانسور ، شير اتصال جدا شده و اواپراتور كندانسور

 

 

دومين پيشنهاد كولر گازي: براي خريد كدام كولر خوب است ، كولر گازي ال جي را بخريد كه يكي از بهترين و پرفروش ترين كولرهاي گازي در ايران است و طرفداران بسياري از اين برند ال جي پيدا كرده است. خريد بهترين كولر گازي ال جي و قيمت كلرنيو

 

 

انواع توليد كنندگان كولر گازي:

 

كولر گازي شركت ال جي

كولر گازي شركت  گري

شركت بوش

شركت سامسونگ

شركتهاي دولتي

شركت توشيبا

شركت ميتسوبيشي

 

 

كولر گازي پنجره چيست و چگونه كار مي كند؟

دليل نامگذاري اين نوع كولر گازي اين است كه معمولاً كولرهاي پنجره اي در قسمتي از پنجره نصب مي شوند. كولر گازي پنجره اي كه با نام كولرگازي اتاق نيز شناخته مي شود ، يكي از اساسي ترين مدل هاي كولر گازي است.

 

كولر گازي پنجره اي داراي دو قسمت يا اصطلاحاً يونيت مي باشد. يكي از واحدهاي تهويه مطبوع داراي پنجره اي در داخل ساختمان و در قسمت پنجره ها و واحد ديگر خارج از ساختمان است. واحدي كه در داخل ساختمان نصب مي شود Unitor Unit يا Indoor Side ناميده مي شود و واحد خارج از آن قرار دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۲:۵۵ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

آشنايي با انواع سيستم هاي تهويه مطبوع ، اجزا و نحوه عملكرد آنها

آشنايي با انواع سيستم هاي تهويه مطبوع ، اجزا و نحوه عملكرد آنها

 به گزارش تيز فروش اگر قصد خريد كولر گازي ، رفتن به بازار يا جستجوي سريع در اينترنت و خريد اسپليت را داريد ، با انواع كولرها و مدل هايي روبرو مي شويد كه انتخاب كولر گازي مناسب را كمي مشكل مي كند. در ادامه انواع سيستم هاي تهويه مطبوع را معرفي كرده ايم. مطالعه اين بخش مي تواند كمك موثري در انتخاب سيستم تهويه مطبوع مناسب باشد.

 

تعريف كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

https://tinyurl.com/bsskpcmk

 

كولر گازي چيست؟

كولر گازي يكي از انواع سيستم هاي تهويه مطبوع است كه مي توان از آن براي ايجاد سرمايش در فصول گرم و همچنين ايجاد گرما در فصول سرد استفاده كرد. ، از شير انبساط و اواپراتور استفاده مي كند.

 

راهنماي انتخاب كولر گازي با كمترين قيمت ، قسمت مورد نظر خود را خريداري كرده و براي مشاهده قيمت كولر گازي كليك كنيد.

اگر مي خواهيد بدانيد چه كسي كولر گازي را اختراع كرده است ، مطمئن شويد كه مقاله را مي شناسيد و 8 مارك موفق كولر گازي را براي ايجاد تقسيم بندي با كيفيت معرفي مي كنيد.

 

 

اولين پيشنهاد كلونيو: براي خريد كولر گازي حتماً از محصولات جنرال ديدن كرده و كولر گازي با كيفيت عمومي را خريداري و قيمت گذاري كنيد كه اين پيشنهاد ويژه كلونيو است.

 

 

گاز مورد استفاده در كولر گازي چيست؟

كولر گازي از گاز مبرد فرئون به نام R410A استفاده مي كند. اين كولر چيه؟ مايع خنك كننده در چرخه سرمايش بسته حركت مي كند و در عين حال ، از طريق تبادل حرارت با محيط ، عمليات خنك كننده يا گرمايش هواي محيط را انجام مي دهد ، زيرا گرما به طور طبيعي از محيط دماي بالاتر به محيط دماي پايين تر منتقل مي شود.

 

كولر گازي R410E R410a

 

 

نيازي نيست براي اين حركت آماده باشيد. اما براي عكس اين مورد ، يعني انتقال سرما به محيط دماي بالاتر ، بايد تدابيري انديشيده شود. براي اين منظور ، بخشي از گرما در اواپراتور جذب شده و بخشي از گرما به كندانسور توزيع مي شود. در چرخه سرمايش ، هر جزء از كولر گازي وظيفه خاصي دارد كه در زير شرح داده شده است.

 

نحوه عملكرد كمپرسور

كمپرسور در كولر گازي مانند قلب در بدن انسان است. به عبارت ديگر ، كمپرسور با استفاده از برق مايع خنك كننده R410A را از اواپراتور مي مكد و سپس آن را تا دماي بالاتر از دماي تقطير فشرده مي كند. سپس گاز خنك كننده از كمپرسور به كندانسور هدايت مي شود.تراكم گاز خنك كننده مي تواند به روش هاي مختلف انجام شود و اين باعث مي شود كه كمپرسورها انواع مختلفي داشته باشند مانند: كمپرسور پيستوني ، كمپرسور دوار و كمپرسور دوار. در بين انواع كمپرسورها ، كمپرسورهاي دوار بهترين و گران ترين هستند.

 

 

 

خازن و نحوه عملكرد آن

م componentلفه ديگري كه در چرخه خنك كننده كولر گازي دخيل است ، كندانسور است. در كندانسور ، گرماي گاز خنك كننده كه ناشي از فشرده سازي در كمپرسور و همچنين جذب گرماي اواپراتور است ، از طريق تقطير ايزوترمال آزاد مي شود.

 

وظيفه شير انبساط يا لوله مو چيست؟

شير انبساط يكي ديگر از اجزاي كليدي كولر گازي است كه وظيفه آن كاهش فشار گاز خنك كننده و همچنين دماي اشباع آن است.

 

 

وظيفه اواپراتور چيست؟

اواپراتور مكاني است كه گرماي محيط را از داخل كولر جذب كرده و باعث تبخير گاز مايع خنك كننده مي شود. ظرفيت كولر گازي براي جذب گرماي محيط بر حسب واحد اندازه گيري انرژي حرارتي در سرمايش و گرمايش جسمي به نام Btu / hr كه به معني واحد گرمايش بريتانيايي است تعيين مي شود.

 

كندانسور و كمپرسور كندانسور ، شير اتصال جدا شده و اواپراتور كندانسور

 

 

دومين پيشنهاد كولر گازي: براي خريد كدام كولر خوب است ، كولر گازي ال جي را بخريد كه يكي از بهترين و پرفروش ترين كولرهاي گازي در ايران است و طرفداران بسياري از اين برند ال جي پيدا كرده است. خريد بهترين كولر گازي ال جي و قيمت كلرنيو

 

 

انواع توليد كنندگان كولر گازي:

 

كولر گازي شركت ال جي

كولر گازي شركت  گري

شركت بوش

شركت سامسونگ

شركتهاي دولتي

شركت توشيبا

شركت ميتسوبيشي

 

 

كولر گازي پنجره چيست و چگونه كار مي كند؟

دليل نامگذاري اين نوع كولر گازي اين است كه معمولاً كولرهاي پنجره اي در قسمتي از پنجره نصب مي شوند. كولر گازي پنجره اي كه با نام كولرگازي اتاق نيز شناخته مي شود ، يكي از اساسي ترين مدل هاي كولر گازي است.

 

كولر گازي پنجره اي داراي دو قسمت يا اصطلاحاً يونيت مي باشد. يكي از واحدهاي تهويه مطبوع داراي پنجره اي در داخل ساختمان و در قسمت پنجره ها و واحد ديگر خارج از ساختمان است. واحدي كه در داخل ساختمان نصب مي شود Unitor Unit يا Indoor Side ناميده مي شود و واحد خارج از آن قرار دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۰:۵۷ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

عكس بيلي ايليش براي پروفايل

عكس بيلي ايليش براي پروفايل

x3_kks.jpg

عكس بيلي ايليش براي پروفايل

بيلي آيليش، فوق ستاره محبوب دنياي موسيقي متولد ?? دسامبر ???? (?? آذر ????) است و در منطقه‌اي به نام هاي‌لند پارك واقع در لس آنجلس كاليفرنيا به دنيا آمده است. خانواده او شامل پدر، مادر و برادر بزرگترش است كه همگي هنرمند بوده و هر كدام به نحوي در كشف استعداد موسيقي و موفقيت روز افزون بيلي تاثير به سزايي داشته‌اند. imo free video calls and chat  برنامه ايست كه به كاربران اندرويد امكان چت و برقراري تماس صوتي و تصويري رايگان را ميدهد.

برادر بيلي، فينياس نه تنها يكي از نزديكترين دوستان او است، بلكه در تمامي موسيقي‌هاي شگفت انگيزي كه از او مي‌شنويم نيز كمك بزرگي محسوب مي‌شود! او تمام ?? آهنگ موجود در آلبوم بيلي با عنوان «وقتي همه خواب هستيم، به كجا مي‌رويم؟» را نوشته و توليد كرده است. فينياس تمايل دارد آهنگ‌هايي بنويسد كه به احساسات بيلي بيشتر از هرچيز ديگري نزديك باشد!

در بازار موسيقي امروز جهان، پوشيدن لباس‌هاي بدن نما و حواشي دنياي مجازي در مورد اندام و سبك لباس خواننده‌ها حسابي داغ است و اين چيزي است كه بيلي قبل از ورود به صنعت موسيقي درباره‌اش مي‌دانست.

او علاوه بر داشتن صداي آواز بي نظيرش، بيشتر به دليل داشتن لباس‌هاي عجيب و غريب و گشادش شناخته مي‌شود، اما در حقيقت معلوم شد كه او براي دوري كردن از جلب توجه با لباس‌هاي بدن نما و صحبت مردم درباره بدنش اين لباس‌هاي خاص و عجيب را انتخاب مي‌كند و عاشق لباس‌ها و سبك و استايلش است و دوست دارد با سبك خاص خودش ديده و شناخته شود.

همه در يك مقطع زندگي خود طرفدار جاستين بيبر بوده‌اند، درست است؟ بيلي از كودكي طرفدار بزرگ جاستين بيبر بوده و در خيلي از مصاحبه‌هايش در اين مورد صحبت كرده و همچنان هم او را دنبال مي‌كند. در حال حاضر بيلي و جاستين دوستان بسيار نزديكي با هم هستند! جاستين حتي در مصاحبه راديويي با زين لاو اظهار داشت كه نسبت به بيلي احساس مسئوليت مي‌كند و براي حفظ امنيت و محافظت از او هر كاري انجام مي‌دهد

 

مجموعه عكس بيلي ايليش براي پروفايل در سايت يك سوال

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۴:۲۲ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

استفاده از نرده فرفورژه و توصيه گروه صنعتي فرفورژه آنلاين

استفاده از نرده فرفورژه و توصيه گروه صنعتي فرفورژه آنلاين

 

نرده فرفورژه و انواع حفاظ هاي مورد استفاده در ساختمان هاي امروزي نقش برقراري ايمني و امنيت را در آنها به عهده دارند. در تهيه‌ي نرده هاي حفاظ بايستي در نظر داشته باشيد كه پرداخت هزينه خريد آنها يك بار در طول عمر ساختمان بوده و معمولاً نياز به تعويض آن ها در هر ?? تا ?? سال لازم خواهد بود. از اين رو به جاي اينكه اقدام به تهيه يك نرده فرفورژه بي كيفيت و با قيمت پايين كنيد بهتر است يك نرده فرفورژه مناسب، ايمن و البته مقرون به صرفه و قيمت مناسب نماييد. به دليل اينكه پرداخت هزينه‌ ها و قيمت نرده فرفورژه و انواع حفاظ ساختمان تبديل به چالش بسيار بزرگي براي كاربران شده است، در ادامه شما را با ترفندهاي تهيه اين محصولات با قيمت مناسب و با ايمني كامل آشنا مي‌ كنيم.

بررسي استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه

 

تعيين قيمت حفاظ پنجره فرفورژه و يا قيمت حفاظ نرده به عوامل مختلفي بستگي دارد. اگر بخواهيم استفاده از اين حفاظ ها و همچنين حفاظ آكاردئوني را از نظر مقرون به صرفه بودن و اقتصادي بررسي كنيم، بايستي به دو جنبه مهم در آنها بپردازيم. در مرحله اول نيز از نظر كارايي كه در خانه ايفا مي نمايند و آيا اين كارايي ارزش اين قيمت را دارد يا خير نيز مي توان استفاده از اين حفاظ ها را مورد بررسي قرار داد. در جنبه دوم موضوع قيمت خود اين محصولات است كه مي توان با ترفندهايي آنها را بهينه نمود و با مناسب ترين قيمت به دست آورد

درب فرفورژه باغ وزيبايي آن

 

با توجه به اينكه درب ورودي باغ يكي از عناصر مهم در دكوراسيون خارجي باغ به حساب مي آيد با وجود درب شيك و زيبا مي توانيد نماي ورودي باغ خود را بيش از پيش زيبا جلوه دهيد. در نظر داشته باشيد كه ساختمان هايي كه درب فرفورژه خاص و شيكي دارند، ناخوداگاه چشم آدمي را به سمت خود سوق مي دهند زيرا ببينده با طرح و نماي جالب درب فرفورژه باغ غرق نگاه به آن مي شود.

بنابراين اگر شما به دنبال درب فرفورژه هستيد كه زيبايي و نماي بسيار خاص و شيكي داشته باشد ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه درب فرفورژه ساخت فرفورژه آنلاين را مشاهده نماييد.  انواع دربهاي ويلايي فرفورژه در طرح ها و مدل هاي مختلفي در اين شركت ساخته مي شود.

 

 

سايبان درب ورودي فرفورژه و ويژگي هاي آن

 

از سايبان بيشتر به جهت نورگير يا ايجاد سايبان بيشتر استفاده مي كنند.

اين نوع از سايبان ها دربردارنده برخي از ويژگي هاي برجسته اي است

كه انتخاب آن ها را به عنوان نخستين انتخاب و اولويت اصلي افراد به منظور پوشش

درب ورودي، درب ساختمان، درب باغ، تراس و پنجره ها قرار مي دهند.

از ديگر نكات جالب توجه اين نوع از سايبان مي توان به زيبايي خيره كننده آن ها و نيز

رنگ ها و طرح هاي متنوع و جذاب آن اشاره كرد كه زيبايي خاصي را به وجود مي آورند.

سايبان درب ورودي فرفورژه سر درب ورودي منزل برخي از منازل حس آرامش و زيبايي مطلق زيستن در روستاهاي خوش آب و هوا را به زندگي شهرنشيني امروزي منتقل مي‌سازد. به اين صورت كه شما مي‌توانيد با راه اندازي آردواز منزل خويش، نمايي فوق العاده زيبا به ساختمان خويش بخشيده و با توجه به اينكه سايبان سر درب حياط منازل مسكوني را مي‌توان در فواصل دور مشرف به كوچه و خيابان هاي مجاور به راحتي مشاهده نمود، تنها با نصب و راه اندازي آن روي سر درب منزل مسكوني خويش مي‌توانيد نگاه ها را از فواصل دور به سمت و سوي خويش مجذوب كنيد و ارزش زيبايي ظاهري ساختمان خويش را نيز دوچندان سازيد.

انواع سايبان براي خانه و هر فضاي بازي كه شما در مقابل عوامل خارجي مقل آفتاب گرم و سوزان تابستاني و اشعه هاي مضر آن، ديد طبقات بالا و گرد و خاك، … اذيت شويد به كمكتان مي‌آيد و از شما و محيط تحت پوشش خود محفاظت مي‌كند. خانه ها هم داراي فضاهايي هستند كه استفاده از سايبان فرفورژه براي آن ها منفعت زيادي دارد و مي‌تواند خيلي كار ها را راحت تر و آسان تر كند. مخصوصا در روزهاي داغ تابستاني، سايبان سر درب حسابي تحمل گرما را براي شما راحت مي‌كنند و نوعي روش در صرفه جويي برق به حساب مي‌آيند، چرا كه استفاده از وسايل سرمايشي را به حداقل مي‌رساند

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۵۶ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

چطور عمر عطرها را افزايش دهيم؟

چطور عمر عطرها را افزايش دهيم؟

راه هاي افزايش عمر عطر ها چيست؟ چگونه مي توان عمر عطرها را افزايش داد و كيفيت عطر را بالاتر برد. عطرها به دليل اين كه بوي خوبي به ما مي دهند مورد استفاده قرار مي گيرند. اما اين عطرها بعد از مدتي بوي خود را از دست مي دهند. يا بايد پول بيشتري هزينه كنيم و عطر گران قيمتي بخريم و يا دائما عطر بزنيم تا هميشه خوشبو باشيم. اما راه هايي براي افزايش بوي عطرها وجود دارد.

افزايش بوي عطر

چگونه مي توان عمر عطر را بر روي لباس افزايش داد؟ نحوه نگهداري عطر در لباس: يافتن عطر مناسب شما به خودي خود داستاني مفصل است. بايد بدانيد كه هر عطر با بوي بدن ديگري متفاوت است و ممكن است رايحه يك عطر براي دو نفر كاملاً متفاوت باشد. اگر سرانجام توانستيد عطر مناسب خود را پيدا كنيد ، بايد بدانيد كه چگونه ماندگاري آن را بيشتر است. با اين حال ، بايد گفت كه هر عطر ويژگي هاي خاص خود را دارد ، برخي از آنها ماندگاري بيشتري دارند و برخي ديگر موادي دارند كه بوي بيشتري مي دهد. هر دو ويژگي براي استفاده به عنوان عطر جذاب هستند. اما بايد بدانيد كه استفاده از عطر بر روي لباس و پوست بدن آيين ها و قوانيني دارد كه اگر از آن پيروي كنيد ، از خريد عطر خود پشيمان نخواهيد شد.

v3_zdpz.jpg

ماندگاري عطر

چگونه بوي عطر را ماندگارتر كنيم؟ رايحه كاملي را كه به دنبال آن هستيد با قيمت مقرون به صرفه خواهيد يافت ، اما هر بار كه از آن استفاده مي كنيد ، رايحه به سرعت و در عرض چند ساعت از بين مي رود. چرا اين اتفاق مي افتد؟ روش هايي را بياموزيد كه مطمئن شويد چگونه عطر را در لباس خود ماندگارتر مي كند و در طول شبانه روز قوي و خوب است.

روش هاي ثابت كردن عطر روي لباس

ابتدا مطمئن شويد كه پوست خود را قبل از استفاده به خوبي تميز كنيد.

به نوع محصولات مراقبت از پوست و بدن كه باعث بوي شديد بدن مي شود توجه كنيد. اگر از عطرهايي براي پوشاندن بوي بدن خود استفاده مي كنيد ، مدت زيادي دوام نمي آورد و در نهايت بوي بدن شما غلبه مي كند.

اگر بوي بدن شما اثر رايحه را از بين مي برد ، قبل از استفاده از محصولات بهداشتي و آرايشي مناسب استفاده كنيد.

مراقب باشيد در جاهايي كه از ضد تعريق استفاده كرده ايد از عطر استفاده نكنيد. رايحه هاي سبك رايحه عطر شما را نمي پوشانند ، بلكه باعث تقويت آن مي شوند.

قبل از استفاده ، اطمينان حاصل كنيد كه هيچ خراش يا زخم روي پوست شما وجود ندارد ، زيرا تركيب رايحه با مايعات بدن بوي نامطبوعي ايجاد مي كند.

پوست را مرطوب كنيد

با ايجاد رطوبت براي افزايش زمان عطر ، ماندگاري رايحه ها در محيط مرطوب بيشتر است. قبل از استفاده ، ابتدا وضعيت پوست خود را ارزيابي كنيد. پوست بدن شما خشك است يا مرطوب و سالم؟

اگر پوست خشك داريد ، از مرطوب كننده براي مرطوب سازي و لطافت پوست استفاده كنيد. توجه داشته باشيد كه شما كرم مشابه رايحه عطر خود را انتخاب مي كنيد.

قبل از استفاده ، اجازه دهيد كرم مرطوب كننده به خوبي در پوست شما جذب شود.

اطمينان حاصل كنيد كه قسمتهاي ظريف بدن خود را مرطوب كنيد. قسمتهاي اصلي بدن براي اسپري عطر ، مچ دست ، گردن و پشت زانوها هستند.

اسپري عطر روي بدن

عطر را روي بدن خود اسپري كنيد و مطمئن شويد كه در قسمتهاي اصلي آن است تا ماندگاري بيشتري داشته باشد.

يادتان باشد قبل از لباس پوشيدن عطر بزنيد. اگرچه قسمتهاي اصلي كه ذكر كرديم ممكن است با لباس پوشيده شود ، اما وقتي عطر را مستقيماً روي پوست خود مي ماليد ، ماندگاري آن بيشتر از لباس شماست.

اگر بعد از استفاده از مرطوب كننده ، پوست شما خشك است. اين عطر بايد در طول روز و شب در قسمت هاي مختلف بدن تكرار شود. زيرا پوست خشك رايحه را جذب كرده و بوي آن را زودتر از بين مي برد.

البته ماندگاري رايحه هاي قوي بيشتر از رايحه هاي سبك است. بنابراين در انتخاب خود دقت كنيد.

از وازلين استفاده كنيد

عطر روي پوست خشك نمي ماند. به همين دليل ، بهتر است بدن را قبل از استفاده با لوسيوني كه ماده اصلي عطر است مرطوب كنيد ، سپس به آن عطر بزنيد تا عطر ماندگارتر شود. اگر محصول بوي عطر شما نمي دهد ، مي توانيد از وازلين استفاده كنيد. مقداري از ژل نفتي بدون بو را به قسمتي از بدن كه مي خواهيد بو دهيد بماليد.

قبل از لباس پوشيدن روي خود عطر بزنيد

عطر شما نبايد آخرين راه حل براي آماده شدن و بيرون رفتن باشد. در واقع ، اولين قدم بايد در مرحله آماده سازي باشد. عطرها علاوه بر اينكه ذرات آنها براي پوست بدن ساخته شده است ، نه پارچه ، ممكن است لباس يا جواهرات شما را لكه دار كند. بنابراين قبل از پوشيدن لباس عطر بزنيد.

از اسپري موجود در هوا استفاده كنيد

راه ديگر براي ايجاد رايحه در كل بدن قرار دادن عطر در فضاي خالي و عبور سريع از فضاي عطر است. اگرچه اين يك روش بسيار موثر براي استفاده از عطر است ، اما بسيار گران است زيرا زمان منقضي آن سريع است. بنابراين از اين روش براي عطرهاي گران قيمت خود استفاده نكنيد.

 

عطر را به برس و شانه بزنيد

متأسفانه برخي از خانمها عطر را مستقيماً به موهاي خود مي زنند تا موها بسيار معطر باشد. مقدار الكل موجود در رايحه موها و ريشه هاي آن را خشك مي كند. اگر مي خواهيد موهاي معطر داشته باشيد ، قبل از شانه زدن عطر را به آن آغشته كنيد ، سپس يك دقيقه صبر كنيد تا الكل از بين برود و با اين برس موهاي خود را شانه كنيد.

هرگز به موهاي چرب و كثيف عطر نزنيد اگر عجله داريد و وقت نداريد موهاي خود را بشوييد ، اشتباه نكنيد كه با اسپري موهاي خود از شر بوي كثيف خلاص شويد. زيرا بوي عطر با روغن مو مخلوط مي شود و بوي بدتري مي دهد. بهتر است بوي موهاي شما از بوي بد نباشد.

 

منبع : برگرفته از سايت آنيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۱:۳۷ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

آموزش نصب دستگاه NVR

آموزش نصب دستگاه NVR

 

براي خيلي از افرادي كه با دوربين هاي شبكه يا ديجيتال كار نكرده اند نصب دستگاه NVR سخت به نظر مي رسد اما نصب دوربين بر روي آن در صورتي كه با منوهاي دستگاه آشنا باشيد بسيار ساده است. از انجايي نصب دوربين هاي شبكه در بين NVRهاي متفاوت كمي تفاوت دارد اينجا در مورد اصول كلي آن صحبت خواهيم كرد و در صورت امكان بعدها به صورت مجزا طريقه نصب هر برند از NVR را شرح خواهيم داد.

اطلاعات مرتبط

در صورتي كه نياز به اطلاعاتي در رابطه با دستگاه NVR داشتيد ميتوانيد به مقالات زير مراجعه كنيد.

  • دستگاه NVR چيست؟
  • مقايسه دستگاه NVR و سرور در سيستم مداربسته شبكه
  • اجزاي اصلي سيستم مداربسته شبكه
  • دوربين مداربسته شبكه

نكات مهم پيش از نصب NVR

پيش از نصب NVR يا در هنگام انتخاب آن بايد به چند نكته توجه كنيد كه در اينجا به انها مي پردازيم:

  • NVRها ممكن است به تعداد دوربين هاي قابل پشتيباني پورت نداشته باشند. مثلا يك NVR هشت كانال ممكن است چهار پورت مستقل داشته باشد. در اين صورت شما بايد از يك سوئيچ براي اتصال بقيه دوربين ها به NVR استفاده كنيد.

 

  • در سيستم مداربسته شبكه برخلاف سيستم مداربسته انالوگ دستگاه NVR نميتواند تمامي مدلها و برندهاي دوربين را پشتباني كند. معمولا NVRها تمامي مدل هاي دوربين هم برند خود را پشتيباني مي كنند مثلا NVR برند Hikvision ميتواند تمامي دوربين هاي اين برند را پشتيباني كند اما الزاما نميتواند همين كار را در مورد همه دوربين هاي ديگر برندها انجام دهد. پس پيش از انتخاب آن در مورد مدلهاي دوربين قابل پشتيباني اين NVR اطلاعات به دست اوريد.

 

  • NVRها در دو نوع ساده و POE ساخته مي شوند. در صورت POE بودن دستگاه NVR شما نيازي به تغذيه دوربين ها نخواهيد داشت و انها از طريق كابل شبكه تغذيه مي شوند (به شرط POE بودن دوربين ها). قيمت دستگاه هاي POE بيشتر از NVRهاي عادي است.

 

  • هر دستگاه NVR داراي يك پهناي باند قابل پشتيباني محدود است. يعني حجم محدودي از اطلاعات در اين دستگاه اناليز مي شود. در صورتي كه شما تعداد زيادي دوربين با كيفيت را به دستگاه وصل كنيد ممكن است با مشكل رو به رو شويد. پس پيش از انتخاب NVR پهناي باند مورد نياز براي دوربين ها را محاسبه كرده و NVR را مطابق با آن انتخاب كنيد.


(براي محاسبه پهناي باند مورد نياز به صفحه محاسبه هارد ديسك و پهناي باند دوربين مداربسته مراجعه كنيد)

نحوه نصب

پيش از نصب NVR شما بايد دوربين هاي خود را كابل كشي كرده باشيد. در صورتيكه ميخواهيد دوربين ها را به صورت POE تغذيه كنيد بايد از NVR داراي خروجي POE استفاده كنيد. در اين صورت ديگر نيازي به كابل كشي برق براي دوربين ها نخواهد بود.
همانطور كه گفته شد دستگاه هاي NVR معمولا كمتر از تعداد دوربين هاي قابل پشتيباني پورت دارند. مثلا ممكن است دستگاه NVR هشت كانال شما چهار پورت مجزا داشته باشد. در اين صورت براي اتصال چهار دوربين ديگر بايد از يك سوئيچ چهار پورت استفاده كرده و از طريق سوئيچ دوربين ها را به پورت شبكه اصلي دستگاه وصل كنيد(اين پورت جدا از پورتهاي عادي دستگاه است).
از اين طريق شما ميتوانيد حجم كابل كشي خود را به شدت كاهش دهيد. براي مثال چهار دوربين مداربسته نزديك به دستگاه را به صورت مستقيم به دستگاه وصل كرده و در مورد دوربين هاي دور، انها به سوئيچ وصل كرده و از طريق يك كابل به NVR وصل كنيد. (اين كار حجم كابل كشي شما به ويژه در پروژه هاي بزرگ به شدت كاهش مي دهد.)
كابلهاي شبكه موجود را با توجه به نوع كابل سوكت بزنيد. (در رابطه با طريقه شدن سوكت شبكه در مطلبي جداگانه به شما اموزش ميدهيم)

مراحل نصب

  • دستگاه NVR را روشن كنيد.
  • سوكت هاي شبكه را به دستگاه وصل كنيد. در صورتي كه NVR شما تنها يك پورت دارد بايد تمامي دوربين ها را از طريق سوئيچ به دستگاه وصل كنيد. در صورتي كه تعداد پورتهاي شبكه بيش از يك عدد است، پورت هاي كنار هم براي اتصال مستقيم دوربين ها و تك پورت جداگانه براي اتصال به شبكه و سوئيچ است.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۹:۴۴ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

نكاتي براي خريد گوشي با قيمت موبايل ارزان

قيمت گوشي در سايت هاكان موبايل

همانطور كه همه ما مي دانيم، قيمت تلفن هاي هوشمند چنان در زندگي ما تأثير گذاشته اند كه به بخشي اساسي از زندگي ما تبديل شده اند. تلفن هاي هوشمند و قيمت گوشي موبايل اكنون به اندازه رايانه هاي شخصي و لپ تاپ هاي بزرگ توانايي دارند. آن ها حتي مي توانند عكس ها و فيلم هاي خوبي بگيرند و به همين دليل انتخاب يك تلفن هوشمند با قيمت گوشي خوب ضروري است، چرا كه مي تواند كارها را سريع و روان انجام دهد و حتي گاه به گاه عكس بگيريد و فيلم ضبط كنيد. البته تعداد زيادي تلفن هوشمند براي انتخاب وجود دارد كه اگر به دنبال يك تلفن هوشمند مناسب براي خودتان هستيد، بسيار راحت گيج كننده مي شود.

b1_eah2.jpg

نكاتي براي خريد گوشي با قيمت موبايل ارزان

زماني كه مي خواهيد يك گوشي هوشمند براي خودتان خريداري كنيد، بايد به برخي از ويژگي هاي اساسي آن توجه كنيد. مواردي كه هنگام خريد تلفن هوشمند بايد به آن ها توجه كنيد، عبارت است از؛

  • پلتفرم
  • پردازنده
  • رم
  • صفحه نمايش
  • اندازه گوشي
  • دوربين
  • حافظه داخلي و فضاي ذخيره سازي
  • توان باتري
  • امكانات ارتباطي

درباره پلتفرم (سيستم عامل) ها

در زمان خريد، بايد بدانيد كه به عنوان مثال مي خواهيد گوشي شما از كدام پلتفرم اندرويد يا ios پشتيباني كند. گوشي هاي هوشمند اپل يا همان آيفون ها، سيستم عامل ios داشته و اغلب گوشي هاي ديگر چون گوشي هاي سامسونگ، شيائومي و ...، پلتفرم اندرويد را پشتيباني مي كنند. بستر هاي نرم افزاري رابطي است كه به ما در تعامل با تلفن هوشمند كمك مي كند. شما مي توانيد آن را به عنوان يك محيط تصور كنيد كه ما براي استفاده از تلفن هوشمند خود روي صفحه نمايش آن را لمس مي كنيم. دو پلتفرم عمده معرفي شده، سهم بالايي در ميان گوشي هاي خريداري شده توسط كاربران تلفن هاي هوشمند دارند.

اگر دوست داريد دستگاه خود را سفارشي كنيد، بايد به سراغ Android برويد. اما، اگر به دنبال يك سيستم عامل ساده و در عين حال قدرتمند هستيد، به دنبال يك دستگاه ios يا همان گوشي هاي آيفون برويد. يكي ديگر از دلايل مراجعه به آيفون اين است كه از 5 سال بروزرساني نرم افزاري و امنيتي اپل پشتيباني مي كنند. بنابراين، اگر به نرم افزار و به روزرساني هاي امنيتي اهميت مي دهيد، به غير از گوشي هاي iPhone Apple براي پشتيباني طولاني مدت تلفن ديگري وجود ندارد. با اين حال، بزرگترين ويژگي آيفون گران بودن آن است. اگر مشكل بودجه داريد، بايد به دنبال دستگاه اندرويدي باشيد. در ادامه بيشتر درباره خريد گوشي هاي آيفون، سامسونگ، شيائومي و ... صحبت خواهيم كرد.

درباره پردازنده

پردازنده گوشي هوشمند شما كه به چيپست يا SoC نيز معروف است، مولفه اي است كه همه اتفاقات تلفن هوشمند شما را كنترل كرده و عملكرد صحيح آن را تضمين مي كند. در واقع پردازنده به عنوان مغز گوشي هاي هوشمند عمل مي كند. پردازنده ها، همه كارهايي را كه در گوشي هاي هوشمند انجام مي دهيم با سرعت يك چشم برهم زدن پردازش مي كنند. اين بخش، تك تك وظايف را خيلي سريع و كارآمد انجام مي دهد بنابراين، انتخاب پردازنده خوب مهم است. برخي از انواع محبوب پردازنده ها، Qualcomm Snapdragon ، Apple Bionic ، MediaTek Helio و Samsung Exynos هستند.

اگر از تلفن خود فقط براي تماس، پيام كوتاه، رسانه هاي اجتماعي يا تماشاي فيلم استفاده مي كنيد، توان پردازنده چندان مسئله مهمي براي شما نخواهد بود. اما، اگر شما يك كاربر با عملكردهاي قدرتمند هستيد يا حتي اگر دوست داريد زياد به بازي بپردازيد، پس بايد يك تلفن هوشمند با پردازنده هاي ميان رده يا رده بالا از كوالكام (در گوشي هاي اندرويدي) خريداري كنيد. پردازنده هاي ميان رده شامل سري Snapdragon 700 و پردازنده هاي سطح بالا شامل سري 800 Snapdragon هستند. پردازنده هاي Snapdragon در مورد تلفن هاي هوشمند اندرويدي بهترين عملكرد را دارند. اما، اگر مي خواهيد آيفون بخريد و يك پردازنده قوي داشته باشيد، بايد به دنبال پردازنده A12 Bionic يا بالاتر باشيد.

انتخاب رم (RAM)

رم در اصل به معني حافظه دسترسي رندوم (Random Access Memory) است. RAM حافظه ذخيره سازي است كه به برنامه هاي در حال اجرا روي صفحه يا پس زمينه دسترسي حافظه موقت را مي دهد.  رم لازم است تا داده ها را در تلفن هوشمند به عنوان برنامه كاربردي نگه دارد. بسياري از برنامه ها مانند فيس بوك، توييتر، يوتيوب و غيره در پس زمينه اجرا مي شوند. آن ها فقط براي ارائه ويژگي هايي مانند ارسال اعلان حتي درصورت عدم استفاده از تلفن خود، بايد در پس زمينه اجرا شوند.

اگر از تلفن خود براي كارهاي معمول مانند مرور وب و تماشاي فيلم استفاده مي كنيد، 3/4 گيگابايت RAM بيش از حد كافي است. اما، اگر شما يك كاربر قدرتمند و يا يك گيمر حرفه اي هستيد، حداقل 6 گيگابايت رم يا بيشتر توصيه مي شود.

اندازه گوشي

هر سال گوشي هاي هوشمند بزرگ و بزرگتر مي شوند. با اين حال، داشتن يك تلفن بزرگتر هميشه بهتر نيست. كار با تلفن هاي هوشمند بزرگ بسيار ناخوشايند و آزار دهنده است. كار با يك دست با دستگاه هاي بزرگتر از 6 اينچ غيرممكن است.

توجه به نمايشگر

صفحه نمايش گوشي هوشمند يكي از مهم ترين ويژگي هايي است كه در زمان خريد گوشي بايد به آن توجه شود. ما مي توانيم از طريق لمس صفحه نمايش خود به تلفن هوشمند ورودي بدهيم. به همين دليل معمولاً از صفحه نمايش گوشي هوشمند به عنوان صفحه لمسي ياد مي شود. اين دستگاه همچنين يك دستگاه خروجي است زيرا اطلاعات را به صورت تصويري در صفحه شما نمايش مي دهد.

توصيه ما براي نوع صفحه نمايش، يك نمايشگر IPS-LCD يا AMOLED خواهد بود. هر دو صفحه نمايش در واقع بسيار خوب هستند. با اين حال، AMOLED از نظر رنگ و روشنايي نسبت به LCD برتر است. نكته ديگري كه بايد به آن توجه كنيد، وضوح صفحه است. مطمئن شويد كه يك گوشي هوشمند با وضوح Full HD (FHD) ، FHD+  و Quad HD (QHD) خريداري كرده ايد.

دوربين در گوشي هاي هوشمند

يك دوربين در گوشي هاي هوشمند يك (يا چند) ماژول كوچك در پشت و جلوي گوشي هاي هوشمند است كه قابليت ضبط و ثبت عكس ها و فيلم ها را فراهم مي كند. برخي از افراد تصور مي كنند كه مگاپيكسل بيشتر و دوربين هاي بيشتر منجر به عكس هاي بهتر مي شوند، اما هميشه براي يك گوشي هوشمند اينگونه نيست.

حافظه داخلي گوشي

حافظه داخلي گوشي، محيط ذخيره سازي است كه داده ها را به طور دائم در دستگاه هاي الكترونيكي ذخيره مي كند. تقريباً هرچيزي كه روي تلفن خود ذخيره مي كنيم فضاي ذخيره سازي را اشغال مي كند. بنابراين مهم است كه گوشي هوشمندي را انتخاب كنيد كه فضاي ذخيره سازي كافي داشته باشد. به طور معمول، 32 گيگابايت فضاي ذخيره سازي براي شخصي كه كارهاي عادي را انجام مي دهد كافي است. بنابراين، به نظر ما، يك تلفن هوشمند بايد حداقل 32 گيگابايت فضاي ذخيره سازي داشته باشد.

توان باتري

باتري سلولي است كه تلفن هوشمند شما را روشن مي كند. باتري در داخل هر تلفن موجود است و اكثر تلفن هاي هوشمند اكنون اين روزها امكان حذف يا ارتقا باتري به راحتي را ندارند. اين روزها تلفن هاي هوشمند مي توانند به راحتي براي 6 تا 10 ساعت استفاده مداوم دوام بياورند. بنابراين، براي اطمينان از اينكه نيازي به شارژ مجدد و مكرر تلفن خود نداريد، تلفني با توان باتري حداقل 4000 ميلي آمپر ساعت يا بيشتر بخريد.

 

امكانات ارتباطي

آخرين مورد از مواردي كه پيش از خريد گوشي هوشمند بايد به آن توجه كنيد، امكانات ارتباطي دستگاه است. همانطور كه ممكن است بسياري از شما بدانيد، برخي از تلفن هاي هوشمند از ويژگي هاي 5G برخوردار هستند. تلفن هاي داراي قابليت 5G سرعت بهتري را نسبت به تلفن هاي 4G ارائه مي دهند و اين مي تواند براي گيمرهاي تلفن همراه مفيد باشد. اين ها تمام مواردي است كه اگر قصد خريد گوشي هوشمند را داريد بايد بدانيد.

 

قيمت گوشي سامسونگ

گوشي هاي سامسونگ، يكي از محبوب ترين توليد كنندگان گوشي در بين كاربران تلفن هاي هوشمند است. اين تلفن ها از سيستم عامل اندرويد پشتيباني كرده و در انواع مختلف با كاركردهاي متنوع، در دسترس هستند. براي خريد گوشي سامسونگ نيز بايد تمام موارد گفته شده در بالا مانند توان پردازنده، توان باتري، نوع و كيفيت نمايشگر، ظرفيت حافظه و ... را با توجه به نياز خود در نظر بگيريد. براي اطلاعات بيشتر از قيمت انواع گوشي سامسونگ، مي توانيد مقاله قيمت گوشي سامسونگ  از هاكان موبايل را مطالعه كرده و با ديد بازتري خريد خود را انجام دهيد.

هاكان موبايل به عنوان يكي از بزرگ ترين فروشگاه هاي اينترنتي موبايل ايران ، انواع گوشي هاي سامسونگ را با قيمت بسيار مناسب در سبد كالا خود قرار داده است. اگر قصد خريد گوشي هاي اين برند را داريد ، مي توانيد با ثبت سفارش خود در سايت هاكان موبايل از مزايا خريد با قيمت مناسب ، دريافت درب منزل و ارسال سريع كالا بهره مند شويد. همچنين مي توانيد با مشاورين هاكان موبايل تماس حاصل نموده تا راهنمايي هاي لازم در مورد محصولات را به صورت رايگان دريافت نماييد و خريد مطمئن تري داشته باشيد.

 

قيمت گوشي شيائومي

شركت شيائومي، تنها چند سالي است كه در زمينه توليد گوشي هاي هوشمند فعاليت خود را آغاز كرده اما در همين مدت كوتاه، توانست توجه طيف زيادي از كاربران تلفن هاي هوشمند را جلب كند. محصولات اين كمپاني گستره وسيعي از گوشي هاي ميان رده تا رده بالا را در بر گرفته و با ارائه قابليت هاي عالي در كنار قيمت مناسب، بيشتر شناخته شده اند. با توجه به تنوع بالا در ميان محصولات شيائومي، انتخاب يكي از گوشي هاي آن اصلاً كار ساده اي نبوده و بايد اطلاعات كافي درباره ويژگي هاي هر يك داشته باشيد. براي انتخاب بهتر، مي توانيد مقاله قيمت گوشي شيائومي را در هاكان موبايل مطالعه كنيد.

قيمت گوشي هاي Xiaomi در بازار ايران متفاوت مي باشد و نمي توان قيمت دقيق و مشخصي را براي آن ها تعيين كرد. اگر قصد خريد گوشي شيائومي را داريد و مي خواهيد هميشه از آخرين قيمت گوشي شيائومي اطلاع پيدا كنيد مي توانيد به فروشگاه اينترنتي هاكان موبايل مراجعه نماييد. فروشگاه هاكان موبايل اين امكان را براي كاربران فراهم آورده است تا هميشه از قيمت هاي به روز شده اطلاع پيدا كنند.

https://hakanmobile.com/product-category/xiaomi-mobile/

 

نتيجه كلي براي قيمت گوشي

يكي از بزرگترين نكات قابل بحث در هنگام خريد گوشي هوشمند و بررسي قيمت گوشي موبايل اين است كه مشخصات تلفن همراه را بررسي كنيد تا ببينيد آيا اين مورد نياز ما را برآورده مي كند يا خير. اگر نمي دانيد بايد چه نكاتي را بررسي كنيد، مطالعه اين مقاله مي تواند به شما كمك كند. با مطالعه اين مقاله همچنين مي توانيد درباره هر يك از مشخصات اصلي ذكر شده در مقالات تخصصي موبايل، بيشتر بدانيد. اگر قصد خريد گوشي هوشمند از برندهاي مختلف را داريد، مي توانيد به وب سايت هاكان موبايل براي قيمت گوشي (hakanmobile.com) مراجعه كنيد.

 

تلفن تماس با مشاورين: +982166723298

آدرس: تهران - خيابان حافظ- زير پل حافظ  -جنب كوچه زرتشتيان - پلاك 351 - طبقه اول - واحد 1 غربي

ايميل هاكان موبايل: [email protected]

 

منبع:

قيمت گوشي در سايت هاكان موبايل  Phone prices on Hakan Mobile site


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۹:۱۶ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)