عزيزمي عزيزمي .

عزيزمي

از ? اپليكيشن شهري در افتتاحيه تهران هوشمند رونمايي شد

از ? اپليكيشن شهري در افتتاحيه تهران هوشمند رونمايي شد

 

تهران- ايرنا- در افتتاحيه سومين نمايشگاه و همايش تهران هوشمند از ? اپليكيشن تهران من، دوچرخه، كيف پول شهروندي، بليت هوشمند و املاك من با حضور وزير ارتباطات، رييس شوراي شهر و شهردار تهران رونمايي شد.

پيروز حناچي روز دوشنبه در سومين نمايشگاه و همايش تهران هوشمند در سالن برج ميلاد اظهار داشت: مزيت كشور جمعيت جوان است كه مي‌توان آن را به فرصت تبديل كرد و وظيفه ما در شهرداري تهران علاوه بر سرويس‌هاي ايحاد شده به شهروندان، ايجاد فضاي كسب و كار نيز هست و ما يكي از اصلي‌ترين شتابدهنگان شهر تهران هستيم.

وي ادامه داد: شهرداري محيط مناسب براي افرادي كه خدمات را تسهيل مي‌كنند، ارائه مي‌دهد. ما لايحه‌اي به شوراي شهر خواهيم داد تا فضاي مناسبي براي استارتاپ‌ها ايجاد كنيم.

حناچي گفت: ما برنامه مفصلي پيش بيني كرده‌ايم و اصلي‌ترين اقدام آن تشكيل شوراي راهبردي تهران هوشمند متشكل از افراد حقيقي و حقوقي و تصويب برنامه‌ها است.

وي تصريح كرد: در اسمارت سيتي ???? شهرداري تلاش زيادي كرد و با ارائه برنامه‌ها يكي از كانديداهاي شش گانه دريافت جايزه شد. نياز است در عرصه‌هاي بين‌المللي اتفاقات خوب را به درستي منعكس كنيم كه در رنكينگ جهاني نيز قرار بگيريم.

حناچي افزود: ايده‌هاي نوآورانه، پايش‌ها و پيشرفت پروژه‌ها را در دستور كار قرار داديم و هفته گذشته در گذر نوآوري مردم با هوشمندسازي آشنا شده و در مترو نيز ادامه اين روند ادامه پيدا مي‌كند.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

شهردار تهران تصريح كرد: نياز است بهره برداري باز و فضاي نوآوري ايجاد شود و از حداكثر فرصت استفاده كنيم و آن را به فضايي براي اشتغال كه اصلي‌ترين فرصت است استفاده و زير ساخت‌ها را ايجاد كنيم. در حوزه چالش‌هاي شهري، حل معضل پسماند در مراحل آخر است و همچنين طرح كاپ كاهش پسماند را داريم كه در حمل زباله هاي تهران موفق عمل كرده است‌ تا اساسا پسماندي را در شهر تهران دفن نكنيم و اين كار امكان پذير است.

وي عنوان كرد: هر لحظه خدمات جديدي به استارتاپ‌ها در خصوص شهر هوشمند ارائه مي‌شود. در دوره جديد تمام تلاش ما اين است كه شهرداري تهران به عنوان شتابدهنده اصلي در سطح شهر تهران خدمات ارائه كند.

حناچي همچنين در جمع خبرنگاران افزود: لايحه‌اي براي حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان به شوراي شهر ارائه مي‌شود تا بتوانيم از  نيروي جوان به عنوان يك فرصت استفاده كنيم.

وي ادامه داد: در خصوص انتقال داده‌ها مقاومت‌هايي صورت مي‌گيرد و سرويس‌هايي وجود دارد اما پس از آن اطلاعات در اختيار همه قرار مي‌گيرد و تفاهم‌هايي كه با دستگاه‌ها داريم. همچنين بيشتر اطلاعات در اختيار بخش خصوصي است كه مي‌توانيم استفاده كنيم.

شهردار تهران در خصوص تاثير شهر هوشمند بر آلودگي هوا گفت: زماني كه سرويس و خدمات را از طريق موبايل بگيريد بسياري از سفرهاي بي مورد درون شهري حذف مي‌شود و آلودگي نيز كاهش مي‌يابد.

وي با اشاره به مشكل شركت بيدود عنوان كرد: شركت بيدود گزارش‌هايي داد كه نسبت سرمايه‌گذاري چرخ اقتصادي آن نمي‌گشت و چون نوپا است بايد استفاده كنندگان افزايش پيدا كند اما ما نيز حمايت‌هايي مي‌كنيم.

به گفته وي، تهران هوشمند عرصه رقابت است و يكي از تاثيرات آن ارزان شدن خدمات است.
سومين همايش و نمايشگاه تهران هوشمند، امروز ?? آذر ماه با همكاري دانشگاه صنعتي اميركبير در مركز همايش‌هاي برج ميلاد و با حضور معاون علمي و فناوري رياست جمهوري، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و مسؤولان شهرداري تهران آغاز به كار كرد.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

از جمله محورهاي اين همايش دو روزه مي‌توان به مباحثي همچون داده‌ باز و حكمروايي هوشمند شهري- آگاه‌سازي، آموزش و توانمندسازي شهروندان در حوزه شهر هوشمند- مشاركت ذينفعان، بهره‌وري و اقتصاد پايدار مبتني بر داده- شهر نوآور و توسعه كسب و كارهاي فناورانه بر پايه داده اشاره كرد.

كلان داده، داده كاوي و استخراج داده‌هاي سودمند و قابل اعتماد-شهر هوشمند و شاخص‌هاي ارتقاي كيفيت زندگي در شهرها- توسعه پايدار و چالش‌هاي محيط زيست شهري-جابه‌جايي هوشمند، مدل‌سازي و تحليل داده‌هاي حمل و نقل شهري- كاربردها و روندهاي مبتني بر هوش مصنوعي در خدمات شهر هوشمند نيز از ديگر محورهاي اين رويداد فناورانه است.

برگزاري پنل‌هاي تخصصي و كارگاه‌هاي آموزشي، مسابقات استارت‌آپ‌ها در حوزه مديريت شهري و شهر هوشمند، نشست تجربه فناوري و درس‌هاي استارت‌آپي، نشست مديران كلانشهرها، سيتي تاك (city talk)، كافه سرمايه و برپايي نمايشگاه استارتاپ‌ها و شركت‌هاي دانش‌بنيان و نوآور در حاشيه اين كنفرانس و نمايشگاه پيش‌بيني شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۲۵ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

با خريد كليك گوگل چه اتفاقي براي سايت رخ مي دهد؟

اهميت خريد كليك ارگانيك گوگل

مسئله ي اهميت خريد كليك گوگل ايراني اين روز ها اكثر توجه ها را در ميان وب سايت داران به خود معطوف كرده است. اگر مي خواهيد با اين خدمات بيشتر آشنا شويد و يا قصد خريد آن را داريد همراهي با ما را از دست ندهيد و به مطالعه ي مطلب پايين بپردازيد.

شيك رنك در متن زير توضيحات كاملي درباره ي خريد ورودي گوگل و كليك ايراني، اهميت آن و مواردي كه بايد در اين راستا بدانيد و رعايت كنيد ارائه داده ايم كه بي شك خواندن و دانستن آن ها بسيار به درد بخور و مسمر ثمر خواهد بود.

ورودي گوگل چيست و چرا خريد آن از اهميت بالايي برخوردار است؟

دنياي وب ها و موتور هاي جستجو گر دنيايي است كه امروزه هر كسي را با خود درگير كرده، عده ي زيادي به عنوان كاربر و عده ي ديگري به عنوان مرجعي براي كسب و كار و يا ارائه ي انواع و اقسام محتوا از اين عرصه استفاده مي كنند. موتور هاي جستجو گر داراي تنوع قابل توجهي است، همان طور كه شما هم مي دانيد گوگل معروف ترين و شناخته شده ترين بستري است كه به عنوان موتور جستجو گر در سطح جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

حال سوال اين جاست، منظور از ورودي گوگل چيست؟ در حقيقت براي بهره مندي از اين بستر در وهله ي اول موضوع مورد نظر توسط كاربر سرچ مي شود سپس سيستم گوگل با توجه به برنامه ريزي خود مفيد ترين مطالب را به ترتيب اولويت در اختيار كاربر مي گذارد. صفحه اي كه گوگل در اين مرحله براي كاربر نمايان مي كند درواقع همان قسمت ورودي گوگل براي وب سايت ها مي باشد. پر واضح است در اين ميان كاربر وارد سايتي مي شود كه در اولويت هاي اول قرار گرفته است.

از اين رو قرار گرفتن در اولين موارد ليست پيشنهادات سيستم گوگل مهم ترين دغدغه ي مديران سايت هاي گوگلي و وب مستر هاست، به طوري كه همواره با اين دغدغه دست و پنجه نرم مي كنند؛ زيرا اساس و بنياد فعاليت هاي هر وب سايتي داشتن بازديد هاي بالا و مراجعه كنندگان كثير است. به عبارتي اگر يك وب سايت در ورودي گوگل جزء اولين اولويت ها باشد بالطبع كابران بيشتري مراجعه خواهند كرد و از ماهييّت وب سايت مطلع خواهند شد؛ در اين صورت وب سايت مورد نظر به هدف خود نزديك و نزديك تر مي شود.

وب سايت ها براي اين كه قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري شوند و ماهييت وب سايت خود را به افراد متعدد تري معرفي كنند بايد اقدامات موثري در راستاي افزايش ورودي هاي خود نمايند، اقداماتي كه از نظر گوگل مفيد و مسمر ثمر هستند. همان طور كه قبلاً هم گفتيم گوگل مواردي را در قسمت هاي اول قرار مي دهد كه داراي محتواي مفيد تري براي كاربر باشند، اما سوالي كه در اين راستا وجود دارد اين است كه چه محتوا ها و وب سايت هايي از نظر گوگل مفيد تر شناخته مي شوند؟

براي انجام اقدامات موثر ابتدا لازم است اطلاعات خود را در رابطه پارامتر هاي مد نظر گوگل به عنوان محتوا هاي مفيد  تكميل كنيد. در حقيقت براي انجام اين كار و رسيدن به اين هدف بايد وب سايت خود را بهينه سازي نماييد، اين عمل مستلزم اقدامات متعددي است. لازم به ذكر است بهينه سازي وب سايت ها در درگاه گوگل با خريد ورودي گوگل نه تنها ميسر مي شود بلكه به مراتب ساده تر و مطلوب تر از روش هاي ديگر است؛ در ادامه مي توانيد بيشتر با اين فرايند به خصوص خريد ورودي گوگل ايراني آشنا شويد.

افزايش كليك گوگل ايراني و كاملاً واقعي

وب سايت هاي فارسي زبان و ايراني به طور قطع خواستار جذب بازديد كننده هاي ايراني و فارسي زبان هستند، چرا كه جذب بازديد كننده هاي بومي منجر به رونق فعاليت هاي وب سايت مربوطه مي شود. اگر شما هم يكي از دارندگان وب سايت هاي ايراني هستيد لازم است براي جذب بازديد كننده اقدامات متعددي انجام دهيد كه برخي از آن ها عبارتند از موارد زير:

  • انجام تبليغات گسترده و مطلوب، تبليغاتي كه در بستر هاي مناسب و براي جامعه ي هدف (افراد ايراني) ارائه شود. توجه داشته باشيد نوع اين تبليغات نيز بسيار مهم است و بايد از مطالب و اِلمان هاي جذابي استفاده كنيد.
  • طراحي وب سايت با استفاده از جذاب ترين رنگ ها، طرح ها، تصاوير و اِلمان ها به نوعي كه از جذابيت مطلوبي برخوردار باشند. لازم به ذكر است استفاده از ترفند هاي روانشناسي در طراحي وب سايت تاثير بسزايي مي گذارد.
  • ارائه مطالبي كه با استفاده از قوانين و اصول سئو بهينه سازي شده اند. لازم به تاكيد است استفاده از مطالب سئو شده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا كه يكي از اصلي ترين پارامتر هاي مد نظر گوگل مطالب درج شده در وب سايت هاست و زماني كه اصول سئو به خوبي پياده سازي شده باشد مرجع مربوطه از نظر گوگل به مراتب بهتر و مفيد تر شناخته مي شوند.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين دست.

لازم به گفتن است عمل به موارد بالا و رعايت آن ها همواره مستلزم داشتن مهارت و دانش بالاست و اگر بدون مهارت به انجام شان بپردازيد و عمل به آن ها را سرسري بگيريد بدون شك نه تنها موفق نخواهيد شد و به هدف خود نخواهيد رسيد بلكه روند پيشرفت تان به صورت نزولي خواهد بود.

براي اين كه بتوانيد در عمل به مواردي كه ذكر كرديم موفق شويد و به هدف خود در افزايش بازديد كننده ها برسيد، خريد ورودي گوگل در دسترس ترين و پر سود ترين اقدام ممكن است. در حال حاضر بستر هاي متعددي در اين زمينه وجود دارد كه در حال ارائه و فروش ورودي گوگل هستند، اما گفتنيست نبايد به هر بستر و مرجعي اعتماد كنيد و به خريد ورودي بپردازيد.

چرا كه برخي از مراجع نامعتبر فروش ورودي گوگل، بازديد كننده هاي غير واقعي و فيك ارائه مي دهند، در حالي كه مراجع معتبر با استفاده از ماهر ترين افراد و بهترين اقدامات منجر به افزايش بازديد كننده هاي كاملاً واقعي مي شوند. براي اين كه بتوانيد مراجع معتبر را از نا معتبر تشخيص دهيد لازم است مراجعي را انتخاب كنيد كيفيت فعاليت هاي خود را به اثبات رسانده اند و همچون وب سايت ما همواره مي كوشند خدمات مطلوبي ارائه دهند.

افزايش ورودي گوگل ايراني با خريد ورودي گوگل ايراني شامل چه مزايايي مي شود؟

خريد ورودي گوگل در دو دسته ي مختلف ايراني و خارجي تقسيم بندي مي شود كه هر كدام از ويژگي هاي مجزايي برخوردار است. اما لازم است خاطر نشان شويم وب سايت هاي ايراني بهتر است سراغ خريد ورودي هاي ايراني بروند چرا كه در اين صورت مي توانند وب سايت خود را در كشور معرفي كنند و منجر به افزايش ورودي گوگل ايراني شوند.

 به عبارتي ديگر در اين صورت اگر ماهييت وب سايت شما به صورت فروش محصول و يا خدمات است مي توانيد مشتريان عديد تري جذب كنيد چرا كه هدف وب سايت هايي كه داراي اين ماهييت ها هستند جذب بازديد كننده ي واقعي و به دنبال آن افزايش مشتريان بيشتر است.

يكي از نكاتي كه بايد در خريد ورودي گوگل به آن توجه داشته باشيد استفاده از كليد واژه هاي مناسب است، عمدتاً كليد واژه هايي كه به همراه برند باشند و در محتواي وب سايت مربوطه ذكر شوند همواره قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري هستند.

براي خريد و سفارش اين خدمات با كيفيت به آدرس اينترنتي https://chicrank.com سايت شيك رنك مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۸:۲۱ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

چرا بازديد بازديد و كليك گوگل براي سايتمان بخريم؟

اگر مي خواهيد به بازدهي مطلوبي در فضاي مجازي برسيد همانند فضاي حقيقي كه نيازمند اقدامات حضوري است، بايد اقداماتي را انجام دهيد تا بتوانيد بهتر و موثر تر ديده شويد. حالاست كه بايد درباره ي خريد بازديد گوگل بيشتر صحبت كنيم، لذا جزء تاثير گذار ترين اقدامات در راستاي ديده شدن است.

چرا ورودي گوگل بخريم؟

پيرو بحث اهميت خريد بازديد و ورودي گوگل مي خواهيم در اين بخش در مورد سوال اينكه چرا بايد ورودي و كليك گوگل بخريم، صحبت كنيم. در واقع ورودي ها در اين موتور جست و جو گر بسيار مهم اند و اكثر كساني كه صاحب وب سايت در اين فضا مي باشند به دنبال خريد ورودي و ترافيك با كيفيت مانند بازديد گوگل هستند.

همان طور كه مي دانيد اين تعداد بازديد ها، از طرف كاربران است كه نشان دهنده ي سطح شناخت جامعه نسبت به وب سايت شماست، اين مسئله به قدري مهم است كه در جايگاه اول اهداف راه اندازي وب سايت هاي اينترنتي قرار گرفته. به گونه اي كه تمام وب سايت داران به دنبال بهترين راهكار ها براي افزايش آمار بازديد هاي خود هستند.

براي اين كه بازديد يك وب سايت به نحو احسن و به صورت كاملاً ارگانيك افزايش يابد، لازم است ورودي گوگل خريداري شود. ارائه ي ورودي هاي استاندارد و حقيقي گوگل از طريق وب سايت هاي مختلفي از جمله سايت شيك رنك - جهش فا - كليك اول - كليك بوم - بازديد يار انجام مي گيرد.

مزاياي پكيج افزايش كليك گوگل

وب سايت هاي متعددي وجود دارند كه پكيج افزايش كليك گوگل را ارائه مي دهند، مزاياي پكيج افزايش كليك و ورودي گوگل به قدري بالاست كه در حال حاضر از تقاضا كنندگان متعددي برخوردار است.

اگر مي خواهيد از مزاياي خريد ورودي گوگل مطلع شويد تنها لازم است از خريداران قبلي بپرسيد، تا مزاياي پر شمار آن را بگويند.

از جمله برخي از بارز ترين مزاياي خريد ورودي گوگل عبارتند از:

  • افزايش چشمگير بازديد كنندگان حقيقي
  • افزايش تعداد مشتري ها
  • افزايش تعاملات در وب سايت
  • نمايش وب سايت در صفحات اول گوگل كه مي توان آن را به عنوان مهم ترين تاثير اين اقدام معرفي كرد‌.
  • و ...

اهميت سفارش ورودي گوگل بر سئو

گوگل داراي حساسيت هاي بالايي براي بررسي انواع محتوا هاي درج شده در وب سايت ها مي باشد، به نحوي كه فقط مطالب استاندارد و مورد قبول خود را منتشر مي كند و با توجه به سرچ كاربر نزديك ترين وب سايت ها پيشنهاد مي دهد. اين مسئله از براي گوگل به قدري مهم محسوب مي شود كه حتي لازم است بدانيد در بعضي مواقع محتوا هايي كه از نظر گوگل غير اصولي و نامناسب هستند، جريمه مي شوند.

در اين جاست كه اهميت ورودي گوگل بر سئو مطرح مي شود، در حقيقت سئو به محتوا هايي گفته مي شود كه بر اساس ضوابط و قوانين گوگل نوشته شده باشند؛ از اين رو با خريد ورودي گوگل مي توانيد محتواي وب سايت خود را سئو سازي كرده و به دنبال آن بازديد كنندگان بيشتري جذب كنيد.

براي سفارش و خريد به سايت شيك رنك به آدرس اينترنتي https://chicrank.com مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۹:۵۵ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

جزيره قشم از نگاهي ديگر در لحظه آخر !

جزيره قشم يا جزيره عجايب هفتگانه؟ همه ي ما در مورد قشم و جاذبه ها و زيبايي هاي منحصر به فرد آن به وفور شنيده ايم.
 

 

به دليل جاذبه هاي بي شمار و بكر، جزيره قشم به يكي از مقاصد مهم گردشگري در ايران تبديل شده است از اين رو سالانه ميزبان تعداد زيادي گردشگر و توريست مي باشد. وسعت بزرگترين جزيره ايران كه در خليج فارس و در تنگه هرمز قرار دارد از 22 كشور در جهان بزرگ تر است. لحظه آخر در اين مقاله قصد دارد تا شما را با دانستني هاي مربوط به قشم آشنا كند.

تاريخچه جزيره قشم
قدمت جزيره قشم با مساحت حدودي 1491 كيلوكتر مربع  به دوره ساسانيان بر مي گردد و در آن دوران با نام ابركاروان شناخته شده بود. ابركاروان كه به معني جزيره بزرگ بود از دوران صفويه از ابركاروان به قشم يا كشم ( گويش سواحل نشينان) تغيير كرد. به مرور زمان پاي اروپاييان به  خصوص پرتغالي ها به قشم باز شد و در زمان قاجار به طور رسمي بر اين جزيره حكومت كردند تا اينكه بعد از حكومت قاجار قشم به ايران برگردانده شد. در سال 1382 تمام مناطق قشم به منطقه ي آزاد تبديل شد و اداره كردن آن به سازمان منطقه ي آزاد واگذار شد. زبان ساكنان جزيره قشم مانند تمام جزاير نشينان فارسي اما با كمي لهجه اي مجاور بندر عباس مي باشد. اين جزيره از شمال به بندر عباس، از جنوب به جزيره هنگام و از شرق به جزيره لارك محدود مي شود. چشمه هايي كه در اين جزيره وجود دارند عمدتا داراي آب شور مي باشد. نكته جالبي كه وجود دارد اين است كه صيادهاي اين جزيره آخرين روز از ماه تير را نوروز صياد مي نامند كه در اين روز هيچ ماهي و موجود آبزي شكار نمي كنند و از خودردن آبزيان خودداري مي كنند.

 منبع : خبر فوري


 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۴:۳۴ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

مهاجرت تحصيلي به خارج از كشور با رايابين الملل

مهاجرت تحصيلي به خارج از كشور با رايابين الملل

در سال هاي اخير در كشور عزيزمان ايران يكي از موانع جدي براي جوانان كشور براي ادامه تحصيل در رشته و دانشگاه موردعلاقه دانشجويان سد بزرگ كنكور است، اما در بسياري از كشورها كنكوري وجود ندارد و اين فرصت را براي متقاضيان ايجاد مي كند تا با استفاده از يك مسير منطقي و راحت در رشته موردعلاقه و دانشگاه مناسب تحصيل كنند. عدم وجود كنكور در اين كشورها اولين و يكي از جذاب ترين مزيت هاي تحصيل خارج از كشور براي جوانان كشورمان است. بنابراين مي توان با تحقيق و مشورت و مشاوره و يك انتخاب آگاهانه در رشته موردعلاقه خود و در يكي از دانشگاه‌هاي خوب بين‌المللي تحصيل كند.

مهاجرت به كانادا

داشتن يك مدرك تحصيلي بين المللي مي‌تواند به جوانان در مسير آينده زندگي آنها كمك زيادي كند و گزينه هاي زيادي براي انتخاب شغل و ادامه زندگي براي آنان بوجود بياورد.

اما انتخاب كشور، دانشگاه و رشته تحصيلي مناسب كار آساني نيست و انتخاب اشتباه مي تواند تمام شيريني هاي گفته شده را از بين ببرد و هزينه هاي انجام شده را نابود كند.

شركت رايابين الملل با استفاده از متخصصان با تجربه و دانش روز و آگاهي از شرايط كشورهاي مختلف و آشنايي با رشته هاي مختلف تحصيلي، مي تواند بهترين مشاوره ها را به متقاضيان ارائه كند و در زمان و هزينه هاي شما براي دريافت مجوز تحصيل در كشورهاي اروپايي و كانادا صرفه جويي كند.

رايا بين الملل يك شركت ايراني-كانادايي است كه با داشتن تجربه پرونده هاي مهاجرت مختلف بهترين خدمات و راهنمايي ها را به شما براي ادامه تحصيل و كار در كشورهاي مختلف دنيا بويژه كانادا ارائه كند تا در سختي هاي اين مسير تنها نباشيد و در كمترين زمان اين مسير سخت را پشت سر بگذاريد. براي آشنايي بيشتر با شرايط تحصيلي و مدارك مورد نياز و زندگي در كشورهاي مختلف مي توانيد به سايت رايا بين الملل مراجعه كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۴۹ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

بررسي كامل و نقد فيلم احضار

دنياي فيلم هاي سينمايي ترسناك امروزه بسيار داغ است و علاقه مندان به آن هر روزه بيشتر و بيشتر مي‌شود. در اين مقاله قصد داريم به بررسي و معرفي و افشاي داستان فيلم سينمايي احضار 3 يا به انگليسي The Conjuring 3 بپردازيم. در ادامه همراه با ما باشيد..

اگر اهل فيلم‌هاي ژانر وحشت باشيد بدون شك با سري فيلم ترسناك احضار يا همان The Conjuring آشنايي داريد. داستان فيلم‌هاي اين مجموعه سينمايي درباره ادوارد وارن و لورن وارن، يك زوج دوست‌داشتني كه در دهه‌هاي ?? تا ?? ميلادي درباره پرونده‌هايي با مضامين فراطبيعي و نيروهاي شيطاني به‌تحقيق و بررسي مي‌پرداختند، جريان دارد. اد وارن در سال ???? و لورن وارن در سال ???? متولد و از سال ???? فعاليت خود را در حوزه موضوعات ماوراءالطبيعه شروع كردند. اين زوج در طول فعاليت خود پرونده‌هاي مهمي را بررسي كردند كه مي‌توان عروسك آنابل را مهم‌ترين پرونده آن‌ها معرفي كرد. در سال ???? نخستين فيلم مجموعه سينمايي احضار (The Conjuring) به‌كارگرداني جيمز وان تهيه و اكران شد و پس از گذشت سه سال از اكران آن قسمت دوم اين مجموعه نيز در سال ???? روي پرده سينماها رفت.بازيگران اصلي اين فيلم كه ايفاي نقش اد و لورن وارن را برعهده دارند پاتريك ويلسون و فرا فارميگا هستند كه به‌عقيده بسياري از منتقدين سينمايي بازي هنرمندانه اين دو بازيگر دليل اصلي بخش عمده‌اي از موفقيت فيلم‌هاي اين مجموعه محسوب مي‌شود. دركنار ايفاي نقش اين دو بازيگر يكي از مهم‌ترين دلايل محبوبيت اين مجموعه سينمايي اين است كه روند داستاني فيلم‌هاي آن درباره داستان‌ها و پرونده‌هاي واقعي جريان دارد كه اين موضوع جذابيت اين فيلم‌ها را دوچندان مي‌كند. فيلم احضار 3 به‌نام دقيق‌تر The Conjuring: The Devil Made Me Do It - احضار: شيطان مرا وادار كرد پس از گذشت ? سال از زمان اكران قسمت دوم آن قرار است كه در سال ???? اكران شود و به‌همين‌دليل تصميم گرفتيم تا در يك مقاله به‌بررسي تمام اطلاعات، اخبار و حواشي فيلم «احضار: شيطان من را وادار كرد» بپردازيم.

بازيگران فيلم احضار 3

به‌نظر شما آيا مي‌شود فيلم The Conjuring را بدون حضور ورا فارميگا و پاتريك ويلسون در نقش‌هاي لورن و اد وارن تجسم كرد؟ جواب اين سؤال به‌احتمال بسيار زياد منفي خواهد بود. به‌همين‌خاطر حضور اين دو بازيگر در فيلم The Conjuring كه نقش بسيار مهمي در موفقيت‌هاي قسمت‌هاي قبلي اين مجموعه داشته‌اند، قطعي است. از حضور اين دو بازيگر كه عبور كنيم، به‌احتمال فراوان شاهد حضور بازيگراني مانند روآري اوكانر، سارا كترين هوك و جولين هيلارد در قسمت جديد فيلم احضار خواهيم بود. همچنين مي‌توانيم انتظار داشته باشيم كه استرلينگ جرينس بار ديگر در اين مجموعه سينمايي حضور داشته باشد؛ بازيگري كه نقش جودي يعني دختر اد و لورن را ايفا مي‌كرد. نكته مهم درباره بازيگران احتمالي فيلم The Conjuring 3 اين است كه روند داستاني فيلم‌هاي اين مجموعه سينمايي درباره خانواده وارن جريان ندارد و درباره خانواده‌هايي است كه درگير نيروهاي شيطاني و فرازميني شده‌اند. به‌همين‌دليل احتمال حضور بازيگران قسمت‌هاي قبلي در قالب همان شخصيت‌ها بسيار كم تلقي مي‌شود، چرا كه به‌احتمال زياد شاهد يك خانواده جديد در داستان اين فيلم خواهيم بود.در همين راستا پاتريك ويلسون در مصاحبه‌اي با رسانه The Hollywood Reporter توضيحاتي درباره مراحل توليد اين فيلم داد و گفت: «مراحل ساخت اين فيلم شگفت‌انگيز بود و حس‌وحال متفاوتي نسبت به فيلم‌هاي قبلي اين مجموعه داشت. اين فيلم همچنان پايه و اساس فيلم‌هاي قبلي را حفظ كرده، همچنان درباره اد و لورن و داستان‌هاي ديوانه‌وار آن‌ها جريان دارد. ما همچنان اين دو شخصيت را به جاهاي مي‌بريم كه قبلا نرفته‌اند و اين موضوع باعث مي‌شود كه فيلم جديد جهان Conjuring دركنار حفظ زيربناي فيلم‌هاي قديمي يك تجربه جديد و متفاوت را به بيننده خود منتقل كند». باتوجه‌به حرف‌هاي پاتريك ويلسون مي‌توانيم انتظار حضور بازيگران و شخصيت‌هاي جديدي را در فيلم احضار 3 داشته باشيم.

داستان فيلم احضار ? چيست؟

دو فيلم احضار قبلي طرح داستاني يك خانه? خالي از سكنه و اتفاقاتي كه در آن مي‌افتد را داشتند كه طرحي محبوب و آزمايش‌شده براي فيلم‌هاي ترسناك است. اما پيتر سفران يكي از تهيه‌كنندگان فيلم گفته است كه اين بار با داستاني متفاوت مواجه خواهيم شد. در سال ????، Arne Cheyenne Johnson محكوم به قتل شد. او به پليس اعتراف كرد و گفت هيچ كنترلي روي قتل‌هايي كه انجام داده نداشته است. نيرويي مردم را وادار به كشته شدن توسط او مي‌كرد. اين دقيقا چيزي است كه فيلم احضار آن را براي طرح داستاني خود انتخاب كرده است.فيلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It يا احضار 3 به يكي از حساس‌ترين پرونده‌هاي قتل تاريخ آمريكا مي‌پردازد. اين پرونده درواقع اولين پرونده‌اي بود كه در آن رد پاي نيروهاي شيطاني و ماورا طبيعه ديده مي‌شد.جيمز وان قسمت دوم اين مجموعه با نام The Conjuring 2 را نيز در سال 2016 كارگرداني كرد. در اين قسمت خانم هادگسون كه با چهار فرزند خود در منطقه انفيلد لندن زندگي مي‌كند، نيرويي شيطاني را در خانه خود حس مي‌كند. پس او از اد و وارن مي‌خواهد تا به او كمك كنند.

داستان فيلم The Conjuring 3

داستان فيلم سينمايي The Conjuring 3 درباره وحشت، قتل و موجودات شيطاني است. داستان فيلم The Conjuring 3 2021 بر اساس جريانات دادگاه آرن شايان جانسون (Arne Cheyenne Johnson)، معروف به پرونده قتل «شيطان مرا وادار كرد» نوشته شده‌ است. اين پرونده، اولين پرونده در دادگاه ايالات متحده است كه در آن وكيل مدافع قصد داشت بي گناهي موكل خود را با ادعاي متهم مبني بر تسخير شدن توسط شياطين و انكار مسئوليت شخصي در ارتكاب جرم ثابت كند. اين محاكمه در سال 1981 در ايالت كنتيكت برگزار شد.

تاريخ اكران فيلم The Conjuring 3

در سال 2016 توسط جيمز وان اعلام شد كه فيلم The Conjuring 3 دنباله‌هاي ديگري نيز خواهد داشت و نويسندگان فيلم‌هاي قبلي اين مجموعه نيز براي كار كردن بر روي فيلمنامه ديگري از اين سري ابراز علاقه كردند. در ژوئن 2017، اعلام شد كه فيلم احضار 3 ساخته خواهد شد. در سوم ژوئن 2019 با فيلمبرداري فيلم احضار ? در آتلانتا، جورجيا اين اثر وارد مرحله توليد شد و پس از 80 روز به پايان رسيد.در ابتدا قرار بود فيلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It در 11 سپتامبر 2020 مصادف با 21 شهريور 1399 در ايالات متحده اكران شود، اما به دليل همه‌گير شدن بيماري كرونا، انتشار آن تا 4 ژوئن 2021 برابر با 14 خرداد 1400 به تعويق افتاد. پس بايد در بهار سال آينده منتظر اين فيلم ترسناك جذاب باشيم.منبع: https://www.plaza.ir/mag/139910/319812/the-conjuring-3-trailer-plot-cast-release-date/

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۸:۵۵ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

8k09_z3.jpg

فيلم خوب بد زشت ساخته ي سرجيو لئونه و با بازي كلينت ايستوود به عنوان فيلم ?ام ليست سايت IMBD شناخته مي شود و به نظر عده اي بهترين فيلم وسترن ساخته شده است ولي در ميان ناباوري هيچ جايزه اي در اسكار برنده نشد داستان خوب و زشت است كه با هم كار مي كنند و به گول زدن كلانترهاي مناطق مختلف و پول در آوردن از اين راه مي پردازند. بد، آدمكشي حرفه اي است. اين سه نفر در راه پيدا كردن گنجي ??? هزار دلاري در مقابل هم قرار مي گيرند.

 

اطلاعات تكميلي فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966 :

كارگردان : Sergio Leone

نويسنده ها : Luciano Vincenzoni , Sergio Leone

بازيگران : Clint Eastwood, Eli Wallach, Lee Van Cleef

كشور : Italy | Spain | West Germany | USA

زبان : Italian

تاريخ انتشار : ?? December 1967 (USA)

شناخته شده به اسم : The Good, the Ugly, the Bad

لوكيشن فيلمبرداري : Mini Hollywood, Tabernas, Almer?a, Andaluc?a, Spain

كمپاني سازنده : Produzioni Europee Associate (PEA), Arturo Gonz?lez Producciones Cinematogr?ficas, Constantin Film

 

Box Office فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966 :

بودجه فيلم : $?,???,??? (estimated)

Gross USA: ,100,000

Cumulative Worldwide Gross: ,253,751

 

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

 

فيلم خوب بد زشت به كارگرداني سرجيو لئونه در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور ايتاليا و اسپانيا و در ژانر اكشن و وسترن مي‌باشد. در اين فيلم كلينت ايستوود، لي وان كليف , ايلاي والاك به هنرمندي پرداخته‌اند.

https://upnod.tv/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۲:۵۵ توسط:مربي موضوع: نظرات (0)